Deset finalistov iz prvega kroga z glasovi javnosti, so na koncu čakali še povsem strokovni preizkusi. Foto: ML/Saša Despot
Deset finalistov iz prvega kroga z glasovi javnosti, so na koncu čakali še povsem strokovni preizkusi. Foto: ML/Saša Despot

Srednja poklicna in strokovna šola Bežigrad je bila znova prizorišče zaključnega dela izbora, ki sta ga drugo leto zapored organizirala strokovna revija Mehanik in voznik ter spletni portal zurnal24.si. Izmed prijavljenih kandidatov se je v finale uvrstilo deset poklicnih mehanikov, ki so v prvem krogu nabrali največ glasov javnosti. To so bili Leon Cafnik, Robi Golič, Janez Krajnčič, Marko Kramar, Demis Ornik, Tilen Poredoš, Branko Ribič, Primož Rožnik, Gregor Skodlar, Tomaž Zver.

Po nabiranju glasov javnosti je bil zaključni del izbora povsem podrejen stroki, saj so morali finalisti pokazati tudi veliko strokovnega znanja pri reševanju teoretičnih vprašanj, se dokazati v praksi pri odkrivanju simuliranih napak delovanja motorja s pomočjo testerjev ter v ciljni ravnini, z malce bolj sproščenim, a nič manj zahtevnim in odločujočim slepim prepoznavanjem sestavnih delov avtomobila

Naslov ubranil lanskoletni zmagovalec
Seštevek točk je zmago prinesel Primožu Rožniku, ki je tako uspel ubraniti že lani osvojen naziv, a zelo tesno za petami sta mu sledila tudi drugouvrščeni Leon Cafnik in tretjeuvrščeni Tomaž Zver. Glede na osvojeno število točk so se zelo dobro odrezali tudi ostali finalisti, ki so si že tradicionalno, v skladu s celotno filozofijo in ciljem izbora razdelili četrto mesto.

Odgovoren in čedalje bolj zahteven poklic
Eden izmed ključnih ciljev izbora je namreč izpostavitev pomena strokovno usposobljenih kadrov, ki skrbijo za dobro kondicijo vozil na naših cestah, kar neposredno vpliva tako na varnost udeležencev v prometu, kot zmanjševanje škodljivih vplivov na okolje.

Po besedah organizatorjev k popularizaciji poklica in spodbujanju zavesti o pomenu vzdrževanja prispeva možnost pridobivanja glasov javnosti, med katerimi so gotovo tudi zadovoljni uporabniki storitev sodelujočih mehanikov in podjetij v katerih so zaposleni. Ker gre za poklic s čedalje višjo ravnjo zahtevanih znanj in poznavanj stroke, pa mora imeti na koncu glavno besedo strokovna ustanova ob podpori partnerjev iz avtomobilske branže, predvsem s področja vzdrževanja in poprodajnih storitev.