Leta 1886 se je z izumi Carla Benza in Gottlieba Daimlerja začela motorizacija. Prvemu vozilu na svetu so sledili drugi izumi, ki so odločilno zaznamovali zgodovino razvoja vozil in znamke Mercedes-Benz.
Leta 1959 je Mercedes-Benz predstavil panožno inovacijo – varnostno karoserijo. Koncept oblikovalca Béla Barényija: nagubana območja spredaj in zadaj ter med njimi trdna potniška kabina. Prvotno vozilo je bila limuzina vrhunskega razreda serije 111, ljubeče imenovana Heckflosse. Ali pa sistem proti blokiranju ABS v serijskem osebnem vozilu, ki so ga predstavili v vozilu razred S (serija 116). Leta 1981 je sledila zračna blazina v serijskem osebnem vozilu razred S (serija 126). Leta 2002 so predstavili sistem za zaščito potnikov presafe, tudi v zastavonoši razred S (serija 220). Še en pomemben mejnik se je zgodil leta 2013, ko je Mercedes-Benz predstavil sistem Intelligent Drive, v katerem so združeni številni asistenčni sistemi. Z inteligentnim povezovanjem kamer, senzorjev in krmilnikov Mercedesova vozila "razmišljajo", vse večja povezanost pa vodi k popolnoma avtomatizirani vožnji in vožnji brez nesreč.
Prihajajo povsem novi materiali
Mercedes-Benz nam je na ekskluzivnih delavnicah omogočil vpogled v raziskovalne dejavnosti in tehnologije prihodnosti. Mercedesovi inženirji so nam predstavili pionirske inovacije za avtomobile prihodnosti. Med tehnološkimi izzivi, s katerimi se ukvarjajo pri Mercedesu, so raziskovanje inovativnih materialov in obnovljivih surovin v svojih vozilih. En poudarek so materiali, proizvedeni z biotehnologijo. Ti imajo ogromen potencial, da nadomestijo tiste, pridobljene iz surove nafte in živali, menijo Nemci.
Svili podobna preja, ki nudi vrhunsko vizualno in otipljivo izkušnjo, je proizvedena s pomočjo biotehnologije. Gensko spremenjene bakterije proizvajajo svilene beljakovine, ki se s postopkom mokrega predenja (znanega iz proizvodnje celuloze) prečistijo v sijočo, svilnato prejo. Sintetična svila ima enake funkcionalne lastnosti kot običajna svila. Je 100-odstotno biorazgradljiv, lahek in zelo močan material, zaradi česar je izjemno zmogljiv material, pravijo pri Mercedesu.
Mercedes-Benz nam je na posebnem dogodku predstavil tri drzne inovacije, ki se zdijo kot znanstvena fantastika, a poskusi v laboratorijih so pokazali, da sploh niso daleč od resničnosti. Že prej kot v približno desetih letih bi lahko imeli mercedese, prebarvane z lakom, ki sončne žarke spreminjajo v elektriko, baterijsko celico, ki nam da 800 V, pa kolesa, ki nimajo zavor, saj so te nameščene kar v ohišje elektromotorja. Vabljeni k ogledu videoreportaže Avtomobilnosti.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje