Namen Mercedes-Benza z modelom GLE je narediti ponudbo na Kitajskem privlačnejšo. Mercedes se utegne s proizvodnjo več večjih modelov SUV na Kitajskem tudi izogniti morebitnim nadaljnjim carinskim sporom med ZDA in Kitajsko. Foto: Mercedes-Benz
Namen Mercedes-Benza z modelom GLE je narediti ponudbo na Kitajskem privlačnejšo. Mercedes se utegne s proizvodnjo več večjih modelov SUV na Kitajskem tudi izogniti morebitnim nadaljnjim carinskim sporom med ZDA in Kitajsko. Foto: Mercedes-Benz

Izvršni direktor Mercedes-Benza Ola Källenius je za nemške medije poudaril, da investirajo milijarde na Kitajskem. Do zdaj je Mercedes svoje velike športne terence, kot sta GLE in GLS, izdeloval izključno v ameriški tovarni v Tuscaloosi. Zdaj pa je GLE prvič lokaliziran v dolgi različici, razviti posebej za Kitajsko.

Skupina precejšen del dobička ustvari v državi – a stvari v zadnjih letih niso šle najbolje. Da se bodo zgodile spremembe, je bilo čutiti že spomladi na avtomobilskem salonu v Pekingu. Po poročanju lokalnih kitajskih medijev je Källenius med obiskom tovarne v Pekingu potrdil: "Kitajska je eden glavnih stebrov naše globalne strategije."

Odločitev temelji na ugotovitvah, da se Kitajska razvija v "trg športnih terencev", je za Automobilwoche povedal tiskovni predstavnik Mercedesa. Do zdaj je Mercedes tam izdeloval le majhne športne terence, kot sta EQA in EQB, prodajajo pa predvsem limuzine, kot sta razreda C in E.

Kitajska je še vedno najpomembnejši trg za mercedes-benz razred S, Nemci pa zelo računajo prav na model GLE. Zadnji ni dobil le daljše medosne razdalje, ki je zdaj obvezna na Kitajskem, ampak tudi infotainment, posebej prilagojen kitajskim potrebam, pa tudi na novo zasnovane sedeže zadaj, ki naj bi naredili potovanje še udobnejše.