Minister je v pogovoru s svojim strankarskim predstavnikom za stike z javnostjo prek Facebooka sporočil načrte glede nove mobilnost v Sloveniji. V pogovoru je spregovoril o številnih temah, od Tretje razvojne osi in Emonike do tega, koliko časa veljajo mesečne vozovnice. V Avtomobilnosti smo izpostavili nekaj ključnih misli ministra za infrastrukturo Jerneja Vrtovca.
Uresničitev projekta Emonika
V svojem mandatu si je zadal, da po 14 letih čakanja projekta Emonika v predalu s svojo ekipo projekt tudi uresniči. Pravi, da je že vzpostavil dober stik z investitorji. Naj spomnimo, v zasebni del projekta Emonika, ki predvideva novo nakupovalno središče in hotel, je v začetku lanskega leta vstopil nov igralec, madžarska bančna skupina OTP. Minister pravi, da je bila do sedaj velika ovira nezaupanje investitorjev, a ti naj bi zdaj spoznali, da je Slovenija resen partner.
Večna tretja razvojna os
Problem projekta razvoja cestne infrastrukture v kraje, ki že od bivše države naprej čakajo boljše ceste, naj bi presegli predvsem s spremenjeno okoljsko zakonodajo. Ta naj bi občutno pospešila umeščanje infrastrukturnih projektov v prostor. Znano je tudi ministrovo sporočilo, da težava ni v denarju, saj je v različnih sporočilih že pred tem pogovorom povedal, da je infrastruktura osnova za nove investicije v obeh zapostavljenih regijah ter s tem za njihovo povezanost z osrednjo Slovenijo in hkrati decentralizacijo. "Smo dovolj bogata država, da ljudem to zagotovimo," je zapisal minister.
Nove železniške proge v Ljubljano in ena do letališča Brnik
Minister je javnosti prek strankarskega kanala sporoči tudi to, da se bodo po hitrem postopku lotili širjenja pomembnih prometnih kapilar v prestolnico. Projekte, na katerih so bili aktivni že vsi ministri pred njim, bo poskusil pospraviti pod streho. Razširitve vpadnic avtocestnih delov Domžale - Ljubljana in Vrhnika - Ljubljana so postale dejstvo, sočasno pa bodo sile usmerili tudi v pospešitev preusmeritve delovnega migracijskega toka na železnice. Posodobitev regionalnih železniških prog je nuja, pravi minister in dodaja, da bo Ljubljana dobila progo do letališča. Ljubljana, Kamnik, Komenda in Brnik so železniške postaje, ki bodo domače in tuje potnike pospremile ob odhodu ali prihodu z letalom.
Uber – problem je ideološki in bo presežen
Minister je v pogovoru razložil tudi svoj pogled na Uber, ki ga je v tujini že uporabljal in se mu zdi dobra rešitev za poceni prevoz. Za Uber in generično vse druge platforme, ki uporabljajo enak način organiziranja in plačevanja prevozov meni, da so se v tujini že odlično potrdile in da takim dobrim tujim praksam doma ne bi smeli zapirati vrat. V odporu javnosti do takega načina organiziranja prevozov vidi predvsem ideološko komponento in ne kaj drugega. Celostno se bo lotil tega vprašanja ter pospešili iskanje rešitev na področju davčnih in delovno pravnih vprašanj. Minister je prepričan, da je možnosti za doseganje delovanja Uberja ob sočasni primerni zaposlitveni zaščiti voznikov in uspešnem pobiranju davkov pri plačilu dovolj. Prav tako ga ne skrbi, da bi se sočasno z uvajanjem poceni, hitrega in udobnega mestnega prevoza, kot je označil Uber, zmanjšal obseg dela za obstoječe voznike taksijev.
Ste zamudili zadnjo oddajo Avtomobilnost? Ogledate si jo lahko tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje