Nemški izdelovalec je namreč pred salonsko premiero v Frankfurtu razkril več fotografij novega prototipa, ki sicer nosi ime predhodnika iz daljnega leta 1977, ter predstavil še dodatne tehnične podrobnosti, med katerimi so tudi tiste o morebitnih alternativnih pogonskih sistemih.
Konstruktorji sicer predvidevajo modularno zasnovo pogonskih sklopov, kar preprosteje povedano pomeni široko ponudbo različnih motorjev, med katerimi pa bodo očitno tudi nekateri "posebneži", kot je na primer električni motor z dodatnim generatorjem elektrike v podobi novega trivaljnika 1,0 SIDI turbo, ki bo za delovanje uporabljal plin CNG (Compressed Natural Gas).
Vloga trivaljnika bo podobna vlogi generatorja v aktualnem Oplovem modelu ampera, kar pomeni, da ne bo neposredno poganjal koles, ampak le zagotavljal elektriko za pogonski elektromotor.
V nasprotju z očem skritim pogonskim sklopom pa bo takoj opazna in precej drugačna podoba armature oziroma instrumentnega sklopa sodobnih prikazovalnikov s tehnologijo LED. Sklop 18 projektorjev v vlogi večfunkcijskega zaslona bo namreč omogočal prikaz različnih individualno nastavljivih podatkov na celotni širini armature pred voznikom in sovoznikom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje