Multivan je s številnimi tehnologijami, prostornostjo, udobjem in pametnimi rešitvami namenjen velikim družinam. Lahke sedeže je v praksi mogoče enostavno premikati, za razglede poskrbi ogromno, kvadratni meter veliko steklo na strehi, skrita kljuka na zadku omogoča še večjo prilagodljivost, hibridni pogon je kos avanturističnim zahtevam. To je tudi avto za aktivne družine.
Testni avto je imel šest sedežev, z družino pa nam jih je uspelo napolniti pet. Šesti sedež je bil kljub temu redno zaseden, v bistvu so se grebli zanj. Za dnevna potovanja smo sedeže pustili kar v "poslovni" konfiguraciji, saj je sopotnikom to ustrezalo predvsem zaradi stranskih naslonjal. Lahko jih odstranimo in sedeže sestavimo v klasično dopustniško postavitev. Kako boste sedeže razporedili, je vaša stvar, je pa zelo očitno, da multivan v novi različici res ni več samo kombi za voznika in osem potnikov, ampak tudi za komaj petčlanske družine.
Dodatki, ki ga spremenijo v dnevno sobo
Preizkusil sem ga tudi v "solorazličici", s kolesom na sredini in dam mu lahko le kljukico. Za prevoz koles toplo priporočamo skrito vlečno kljuko, tudi če ne boste vlekli prikolice. Boste pa lahko enostavno namestili prtljažnik za kolesa. Avto je visok, zato električnega kolesa ne boste zlahka namestili na streho. Prtljažna vrata lahko z voznikovega sedeža odprete s stikalom, ne pa tudi zaprete. To je minus!
Posebnost vozila je mizica za 680 evrov. Kot starš sem se vprašal, ali je to še ena stvar, ki jo lahko otroci polomijo. Ampak otroci so mi povedali, da lahko mizico, ko je ne potrebuješ, pospraviš. So jo pa uporabljali med kartanjem in risanjem, ko se je kot taka izkazala za zadetek v polno. Posebnosti je res veliko, najpomembnejšo odločitev pa morate vseeno sprejeti pri pogonu.
Najcenejši je dizel
Če veliko potujete po avtocestah, bo dizel zagotovo najbolj optimalna različica. Dober kompromis je tisočaka dražji bencinski multivan, ki bo manj občutljiv, če delate predvsem kratke razdalje. Če nimate rednih avtocestnih voženj, razmislite o priključnem hibridu, ki smo ga preizkušali mi. Električnega dosega je sicer premalo za na avtocesto, če se peljete samo po mestu, boste lahko shajali z dnevnim dosegom okoli 50 kilometrov. Seveda poleti in v ravninskih vožnjah.
Koliko klanci pokvarijo sliko, pove naš primer. S polnim multivanom mi je uspelo na elektriko pripeljati do 22 kilometrov oddaljenega jezerca v bližnjih hribih. Vozil sem precej pazljivo, z res zmerno, eko nogo. Na cilju sem popolnoma prazen avto priključil v 11-kilovatno javno polnilnico. Med kopanjem se je v dobri uri v multivana pretočilo dobrih pet kilovatnih ur elektrike. S tem sem se odpravil proti domu, bolj spustil in s polnilnico obljubljenih osem kilometrov je v kombinaciji z rekuperacijo zadostovalo, da sem se domov pripeljal, ne da bi moral posredovati bencinski motor.
Izredno je navdušil tudi, ko smo ga vozili kot hibrida. Avto zares spretno pridobiva in shranjuje električno energijo. Dosegli smo celo 80 odstotkov vožnje samo na elektriko. Poraba bencina na sto kilometrov je zlahka nižja od sedmih litrov. Če pa se s tem avtom veliko vozite po avtocestah, potem hibrid izgubi, saj je poraba bencina deset litrov. Verjamemo, da bo veliko kupcev že kljub premajhni bateriji zmoglo nadomestiti tri tisoč evrov, koliko stane doplačilo v primerjavi z dizlom.
Novi multivan je krasen, navdušujoč in končno spet avto za družine. Ustnice se ob tem avtu najprej dvignejo, nato pa močno povesijo. Ker, ta avto je drag. Pika. Ne predrag glede na ponudbo, ampak predrag glede na razmere, v kakršnih živimo.
Podroben test lahko v celoti pogledate v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje