Čeprav gre za evolucijo modela F12, novinec prinaša spremembe in napredek prav na vseh področjih. Atmosferski V12 so povečali na 6,5 litra prostornine in iz njega iztisnili 588 kilovatov (800 KM) pri 8.500 vrtljajih na minuto ter 718 Nm navora pri 7.000 vrtljajih. Nadgradili so tudi sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik, ki zdaj prestavlja še hitreje. To zadostuje za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 2,9 sekunde in končno hitrost 340 kilometrov na uro.
Podoben, a drugačen
Čeprav je silhueta avtomobila enaka kot pri modelu F12, je karoserija v celoti oblikovana na novo. Spredaj se ob poznanih podolgovatih žarometih na motornem pokrovu nahajata vstopnika za hladen zrak, na mišičastih zadnjih blatnikih pa opazimo reži, ki skrbita za boljšo aerodinamiko. Zadek je namesto dveh dobil štiri malce manjše, bolj tradicionalne okrogle žaromete. Tu poleg usmerjevalnika zraka izstopajo še štiri močno poudarjene izpušne cevi.
Superfast je prvi ferrari z električnim volanskim servo ojačevalnikom, ki deluje v kombinaciji s sistemom za nadzorovano drsenje skozi ovinke side slip control. Tu pa je tudi navidezno skrajšana medosna razdalja oziroma štirikolesno krmiljenje, poznano iz modela F12tdf.
Notranjost je povzeta po modelu F12, a z nekaj novimi elementi na armaturni plošči in z novim volanskim obročem deluje še bolj športno.
Nova zverina z večno dvanajstvaljno klasiko pod pokrovom bo glavna zvezda Ferrarijevega razstavnega prostora na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje