Pri Nissanu ne skrivajo visokih ciljev, ki jih želijo doseči na evropskih trgih, in pulsar je le en del celote, ki so jo začeli sestavljati že z modeli qashqai, x-trail in note. Za novincem, ki bo na prve evropske trge uradno pripeljal letos jeseni, se skriva enaka filozofija kot pri omenjenih predhodnikih. Nissanovi konstruktorji močno izpostavljajo nove tehnologije in številne dodatke, ki so jih vajeni predvsem kupci vozil iz višjih avtomobilskih razredov.
Najzanimivejši in ne nazadnje tudi najuporabnejši za vsakdanje vožnje je skupek sistemov, ki so ga pri Nissanu poimenovali varnostni ščit (ang. "safety shield"). Poleg zelo dobrega nadzora nad celotno okolico vozila med manevriranjem s pomočjo kamer in opozarjanja med vožnjo na vozila v mrtvih kotih bo pri pulsarju kupcem na primer na voljo tudi sistem samodejnega zaviranja.
Bolj ali manj znana pa je tudi ponudba pogonskih agregatov za 4.385 milimetrov dolgo kombilimuzino, med katerimi pri Nissanu izpostavljajo 1,2-litrski bencinski motor DIG-T z močjo 86 kilovatov (115 KM) in 1,5-litrski motor dCi z močjo 82 kilovatov (110 KM), ki doseže navor 260 Nm. Za začetek leta 2015 pa napovedujejo še zmogljivejši 1,6-litrski bencinski motor z močjo 142 kilovatov (190 KM).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje