Uvrstitev novega modela v ponudbo in njegovo umeščanje med modela fabia in octavia je bilo za marsikoga nelogično, saj je bil rapid dimenzijsko primerljiv z aktualno octavio. Toda tretja generacija dokazuje, da se model, ki ga v tovarni označujejo kot srce znamke, saj jim je z dvema generacijama zagotovil najbolj očiten preskok iz stare v novo dobo, vzpenja v nov razred.
Octavia je v dolžino zrasla 90 milimetrov in širino 45 milimetrov, tisto kar bodo potniki še posebej cenili, pa je za 108 milimetrov daljša medosna razdalja kot pri predhodnici. S tem so zagotovili dodatnih 73 milimetrov prostora za kolena sopotnikov na zadnjih sedežih, v zadku pa je še 590 litrov prostora za prtljago.
Natančnejših podatkov o ponudbi motorjev sicer še niso izdali, dejstvo pa je, da je mogoče pričakovati preizkušene koncernske agregate. Najvarčnejši naj bi bil 1,6-litrski TDI z močjo 81 kilovatov, ki naj bi v povprečju porabil le 3,4 litra dizelskega goriva za sto kilometrov in v zrak izpustil 89 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Vrh ponudbe pa naj bi vsaj na začetku predstavljal 1,8-litrski motor TSI z močjo 132 kilovatov. Kupcem bodo ponudili klasične ročne in samodejne menjalnike DSG, v pripravi je različica s štirikolesnim pogonom, napovedujejo pa tudi dinamično octavio RS.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje