Razred limuzin in karavanov nižjega srednjega razreda je v zadnjih letih v veliki krizi. Vzrok so seveda športni terenci.
Pri Oplu pravijo, da insignii ni odnesla kupcev astra, ki je konkretno zrasla, ampak se kupci odločajo prav za športne terence. Vseeno verjamejo, da je trg še vedno dovolj velik, da se splača vlagati v razvoj vozil, kot je insignia, vendar pa mora biti konkurenčna tako s ceno kot z novimi zahtevami glede emisij in asistenčnih sistemov. In prav na tem področju naj bi insignia po trditvah Opla naredila velik korak naprej.
Spremembe skrite očem
Prenovljena insignia, ki ji pravijo admiralska ladja, namreč prinaša le malo na zunaj opaznih sprememb. Te so namreč predvsem v detajlih. Je pa tu precej več nove tehnike.
Izboljšani so LED-matrični žarometi. Vsak izmed njih ima odslej namesto 16 po 84 svetilnih elementov. Motorji so novi ali pa vsaj prenovljeni. Tri- in štirivaljniki zdaj v nasprotju s predhodniki vsi pripadajo isti družini motorjev. Opel obljublja predvsem večjo varčnost. Najbolj varčen naj bi bil 1,5-litrski turbodizelski trivaljnik z 90 kw, ki ga imamo na voljo tudi v astri. Ta je 50 kg lažji od predhodnika. Pri Oplu pravijo, da posegati za hibridi ni bilo smisla, saj so emisije CO2 pri insignii spravili celo pod magično mejo 100 gramov na prevožen kilometer.
Novosti “pod kožo” je še veliko. Spoznajte jih v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje