Prva se bo javnosti predstavila prihodnji konec tedna kot "nula" na dirki "Tour de Corse" na Korziki. R2 je tudi v športni preobleki najmanj modificirana različica, saj pravila skupine R dovoljujejo le dokaj omejen obseg posegov na vozilu. To med drugim pomeni, da so se morali športni predelovalci tudi pri motorju držati strogo določenih okvirov, vendar pa poudarjajo, da pri relijskih preizkušnjah tako ali tako bolj pride do izraza fleksibilnost in ne največja moč 1,6-litrskega bencinskega motorja VTi, ki zmore 138 kilovatov (185 KM).
Športni menjalnik je nov, temelji pa na tistem, ki je bil že vgrajen v 207 S2000. Tudi vzmetenje je športno in prilagojeno precej drugačnim zahtevam na relijskih preizkušnjah, podobno kot sklopka in zavorni sistem. Pri zadnjem so morali upoštevati tako stroga pravila kot tudi tehnične zahteve, da je sistem primeren za hitra popravila in prilagoditev za makadamsko ali asfaltno podlago.
Glede na to, da je R2 zanimiv predvsem za vstop v svet relija in finančno občutljivejše ekipe, so poskušali konstruktorji pri dodelavi upoštevati tudi to plat in zagotoviti dosegljiv športni kit oziroma že izdelano vozilo.
Za kit bodo morali kupci tako odšteti 37.500 evrov, za že izdelano vozilo pa 57.500 evrov. Prvim kupcem jih bodo dobavili novembra letos, še prej pa za september napovedujejo tudi predstavitev različice, namenjene uporabi na zaprtih dirkališčih in malce pozneje športno najbolj dodelane različice, ki ustreza določilom FIA R5.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje