Tehnološki sklop dizelskega motorja z močjo 120 kilovatov (163 KM) in električnega motorja z močjo 27 kilovatov (37 KM) je bolj ali manj prenesen iz modela 3008 hybrid4. To med drugim pomeni, da lahko voznik izbira med štirimi načini delovanja pogonskega sklopa. V izbiri programa auto prepušča način in obseg sodelovanja obeh motorjev avtomatiki. V programu sport je poudarek na delovanju dizelskega motorja HDi in doseganju največje zmogljivosti, pri 4WD je stalno vklopljen štirikolesni pogon, pri katerem sprednjo os poganja dizelski motor, zadnjo pa električni.
Hibrid predvsem za nižjo porabo
Četrti način pa je ZEV (Zero Emission Vehicle), ko deluje le električni motor, ki lahko glede na zmogljivost baterije svoje delo samostojno opravlja pri hitrosti 60 km/h do štiri kilometre. Pri tem je seveda treba poudariti, da hibridni sklop ni primarno namenjen vožnji na elektriko, ampak naj bi poskrbel predvsem za manjšo povprečno porabo goriva in manj izpustov ogljikovega dioksida. Po podatkih izdelovalca naj bi tako RXH dosegal povprečno porabo 4,1 litra na sto kilometrov in na kilometer izpuhal 107 gramov ogljikovega dioksida.
Drugačnost za zahtevne kupce
Zanimiva razlika v primerjavi s podobnimi hibridnimi tekmeci je seveda štirikolesni pogon po zaslugi električnega motorja, ki poganja zadnjo os. RXH tako ponuja dva zanimiva tehnološka sklopa, ki bosta verjetno pritegnila predvsem ljubitelje napredne tehnologije, ki so pripravljeni zanjo odšteti nekaj evrov več. Po ceniku je namreč treba za peugeota 508 RXH v Sloveniji odšteti 43.000 evrov, vendar pa pri uvozniku že obljubljajo popust, ki ceno spusti na 38.990 evrov. Kljub izdatni opremi RXH pa je to še vedno precej nad najbolje opremljeno različico peugeota 508 GT. RXH je tako res namenjen predvsem tistim, ki si želijo in lahko privoščijo atraktivno tehnološko igračo, takšnih pa naj bi bilo letos v Sloveniji predvidoma 20.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje