Pri Porscheju so v Nemčiji v Berlinu v torek zvečer novinarjem razkrili novo, drugo generacijo modela panamera. Javnost se je bo lahko dotaknila oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu.
Uradne fotografije nove panamere so Porscheju na splet ušle že pred uradno novinarsko premiero. Oblika ni preslikana z električnega modela mission E koncept, ki so ga Nemci predstavili lani. Nova panamera ne skriva oblikovnih sorodnosti z modeloma porsche 911 in 718 cayman in boxter. Oblikovno gre torej za evolucijo, in ne za revolucijo.
Panamera II, za začetek so pripravili tri različice, panamero turbo, panamero 4S in panamero 4S diesel, je narejena na MSB-platformi. Teža vozila je odvisna od različice. Panamera 4S tehta 1870 kilogramov, panamera turbo 1995 kilogramov in panamera 4S diesel še 55 kilogramov več.
Novinka v dolžino meri 5,05 metra, kar pomeni 3,5 centimetra prirastka, za pol centimetra jo je več tudi v širino, 1,93 metra, in tudi v višino, 1,42 metra. Medosna razdalja je 2,95 metra ali tri centimetre več kot pri aktualnem modelu, prostornina prtljažnika pa 495 litrov (1304 litre s podiranjem zadnje klopi v razmerju 40 : 20 : 40), kar je 55 litrov več.
Panamera 4S in 4S diesel imata standardno aluminijasta platišča velikosti 48,26 centimetra (19 palcev), opcijsko pa sta na voljo tudi s platišči velikosti 53,34 centimetra (21 palcev). Na voljo bo tudi zavorni sistem s keramičnimi zavorami Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), ki so manj občutljive na segrevanje in zdržijo napor pri višjih temperaturah.
Zaslon zamenjal stikala
V notranjosti, ki je povzeta po najnovejšem porscheju 911, je nov barvni zaslon na dotik z diagonalo 30,47 centimetrov (12,3 palcev), ki je zamenjava za številna stikala. Novosti so še velika nagibna panoramska streha, masažni sedeži, osvetlitev okolice in zmogljivi avdiosistem, pod katerega se podpisuje Burmester. Ob serijskih polnih LED-žarometih bo mogoče izbrati tudi matrične LED-žaromete. LED-žarometa sta tudi na zadku, ki ga krasijo štiri velike odprtine izpušne cevi.
Med kopico tehničnih novosti izpostavljamo prilagodljivo zračno vzmetenje z novo 3-prekatno tehnologijo, ki vključuje tudi sistem elektronskega uravnavanja blažilnikov (PASM), izboljšali so tudi sistema Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) in Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ima tudi funkcijo aktivnega prečnega stabiliziranja, ter novo elektromehansko krmiljenje. Novost je tudi krmiljenje zadnje preme, ki je prirejena na podlagi modelov 918 Spyder in 911 turbo in izboljšuje natančnost krmiljenja ter krmilne lastnosti športnega avtomobila uvaja v razred GT-modelov. Izboljšala se je tudi zmogljivost zavornega sistema.
3,6 sekunde od 0 do 100 km/h
Panamera turbo ima 4,0-litrski V8 biturbomotor s 404 kilovati moči in 770 Nm navora, od 0 do 100 km/h pospeši v 3,8 sekunde (z opcijskim launch controlom v 3,6 sekunde). Najvišja hitrost je 306 km/h, povprečna poraba goriva pa po dostopnih tovarniških podatkih 9,3 l/100 km.
Panamero 4S poganja 2,9-litrski šestvaljni bencinski motor z 324 kilovatov moči in 550 Nm navora. Pospešek z mirovanja do 100 km/h je 4,4 sekunde (s sistemom launch controlom 4,2 sekunde). Najvišja hitrost je 289 km/h, poraba goriva pa 8,1 l/100 km.
Panamera 4S diesel ima 4,0-litrski V8-dizelski motor z 310 kilovati moči in 850 Nm. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,5 sekunde (4,3 sekunde z launch controlom), najvišja hitrost je 285 km/h, povprečna poraba goriva pa 6,7 l/100 km.
Vse tri različice imajo dvosklopčni samodejni osemstopenjski menjalnik PDK. Pogon je na vsa štiri kolesa. S panameri turbo so stezo Nürburgring prevozili v sedmih minutah in 38 sekundah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje