Škoda je na ženevskem avtomobilskem salonu predstavila celoten razpon svojih mobilnostnih storitev, od športnih terencev, reli avtomobila do električnih vozil, ki bodo v prihodnosti predstavljala fokus njihovega poslovanja.
Del tega bo tudi mikromobilnost. V ta namen so predstavili izključno električno gnano dvokolesno konceptno študijo klement, ki predstavlja inovativno mobilnostno ponudbo za mestno vožnjo. S tem se znamka navezuje na korenine svoje zgodovine, ki se je pred 124 leti začela z ustanoviteljema Václavom Laurinom in Václavom Klementom, ki sta najprej izdelovala dvokolesnike.
Množična elektrifikacija do leta 2022
V prihodnjih štirih letih bo podjetje v alternativne pogone in nove mobilnostne storitve investiralo okrog dve milijardi evrov – največja investicija v zgodovini znamke – in bo do konca leta 2022 predstavila deset elektrificiranih modelov. Hkrati sistematično razvijajo ponudbo mobilnostnih storitev, kot sta na primer platforma za souporabo avto-mobilov HoppyGo ali mobilnostna in oskrbovalna storitev CareDriver.
Visoka raven povezanosti med vozilom, voznikom in okoljem omogoča vključitev Škodinih vozil v omrežja za pametno upravljanje domov (Smart-Home) ali uporabo aplikacije Škoda Connect prek Amazonove glasovne asistence Alexe.
Vse to bodo povezovali tudi z dvokolesniki, kot je študija klement, ki so jo predstavili kot rešitev električne mobilnosti. Futuristična dvokolesna študija zavzema svoje mesto kot ekološka alternativa klasičnemu avtomobilu.
Kolo vse pomembnejše
Kolo velja za enega največjih izumov v zgodovini človeštva, zato je šef Škode Bernhard Mayer prepričan, da bodo imela tovrstna prevozna sredstva v prihodnosti, ker se mestna središča zapirajo za avtomobile, pomembnejšo vlogo kot kadar koli prej: "Naše prevozno sredstvo prinaša vse prednosti e-koles in e-skuterjev. Gre za zelo lahko kolo s futuristično oblikovanim aluminijastim okvirjem, dve bateriji omogočata več kot 60 kilometrov dosega, s pomočjo štirikilovatnega elektromotorja, vgrajenega v zadnje pesto, pa je največja hitrost kar 45 km/h. Skoraj ga ni treba vzdrževati. Dobra stran je tudi, da ni treba pedalirati. Kolesarji pospešujejo kot pri električnih rolkah ‒ z nagibanjem nožnih pedalov. Če uporabnik premakne svojo težo naprej s pedalom, pospeši, če se pedali vrtijo nazaj, se aktivira hidravlična kolutna zavora na sprednji strani, opremljena z ABS, in vklopi regenerativno zaviranje zadnjega kolesa. Hkrati pa je popolnoma digitalizirano kot avtomobili," je za Avtomobilnost povedal Mayer.
Zasnovan za mlade
Prek aplikacije lahko na primer preverimo trenutno stanje napolnjenosti baterij, poleg tega pa lahko programiramo prostorsko omejeno območje, iz katerega klement ne more zapeljati. Prevozno sredstvo ima LED-luči za boljšo vidnost ponoči.
Pri Škodi so prepričani, da bodo agilna vozila, kot je klement, olajšala vsakodnevno vožnjo na delo v gosto naseljenih mestnih območjih in so zato vedno pomembnejša. Ta dvokolesni koncept je bil v prvi vrsti zasnovan za mlade, ki iščejo trajnostno alternativo avtomobilom in pričakujejo, da je enostavna za uporabo, zabavna in hitrejša ter primernejša od običajnih koles.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje