Pod motorni pokrov trenutno najmanjšega člana iz Audijeve družine Q so vgradili 2,5-litrski petvaljni turbomotor TFSI, ki zmore 228 kilovatov moči (310 KM) v območju med 5.200 in 6.700 vrtljaji ter doseže navor 420 Nm v območju med 1.500 in 5.200 vrtljaji. Audi RS Q3 pospeši iz mirovanja do 100 kilometrov na uro v 5,5 sekunde, najvišja hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h.
V modelu RS Q3 je Audijev petvaljnik prvič serijsko kombiniran tudi s sistemom start-stop, dodatni ukrepi za večjo učinkovitost, kot je denimo uravnavana oljna črpalka, ki mazivo črpa samo po potrebi, pa po zagotovilih izdelovalca prispevajo k nizki porabi goriva, ki v povprečju znaša 8,8 litra na 100 km, in nižjemu izpustu ogljikovega dioksida 206 gramov na km.
Za prenos moči je serijsko vgrajen sedemstopenjski menjalnik S tronic, avtomobil ima štirikolesni pogon, nad delovanjem katerega bedi hidravlična in elektronsko uravnavana lamelna sklopka, voznik pa lahko s pomočjo sistema za uravnavanje vozne dinamike "drive select" vpliva tudi na krmiljenje loput v izpušnem sistemu in delovanja stopalke za plin.
Javna premiera čaka novinca čez nekaj dni na avtomobilskem salonu v Ženevi, prvim kupcem, ki bodo morali na domačem nemškem trgu za audi RS Q3 odšteti 54.600 evrov, pa bodo avtomobile dobavili letos jeseni.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje