Pod motornim pokrovom S 63 AMG se namreč skriva 5,5-litrski osemvaljnik V8 z največjo močjo 430 kilovatov (585 KM) in največjim navorom 900 Nm. Razmerje med močjo in težo je v primerjavi z neposrednim predhodnikom še boljše, saj je motor za 30 kilovatov močnejši, celoten avtomobil pa je po zaslugi nove konstrukcije in lažjih materialov - največ teže so prihranili pri platiščih koles - za približno 100 kilogramov "shujšal".
Zmogljiva limuzina je seveda ukrojena predvsem po okusu poslovnežev in ljubiteljev klasičnih prestižnih limuzin, ki si želijo tudi v tem razredu več športne dinamike, ne da bi bilo s tem prizadeto udobje. Kot poudarjajo pri Mercedes-Benzu, pa računajo na še malce večji krog morebitnih kupcev, ker bodo ponujali tudi različico s štirikolesnim pogonom 4matic. Klasični pogon bo na voljo tako pri normalni, kot tudi podaljšani izvedbi, štirikolesni pa le pri podaljšani.
Javna premiera novega S 63 AMG je napovedana za september na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prvi trg, na katerega bo pripeljal, pa je seveda nemški. Zanj so znane že tudi cene, in sicer od 149.880,50 evra za kratko izvedbo do 152.617,50 evra za dolgo izvedbo s štirikolesnim pogonom. V ceno je že vključen 19-odstotni davek, dodatne želje kupcev pri opremi pa bodo omenjeni vsoti seveda hitro še povišale.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje