Navdih za obliko prihodnjega twinga so iskali v prvi generaciji tega modela. Prototipni električni twingo je bil javno predstavljen na lanski mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu. Foto: Renault
Navdih za obliko prihodnjega twinga so iskali v prvi generaciji tega modela. Prototipni električni twingo je bil javno predstavljen na lanski mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu. Foto: Renault

Renault je lani na mednarodnem avtomobilskem salonu v Parizu razkril zunanji videz prototipa prihodnjega električnega twinga. Zunanja oblika je zelo blizu serijske, nič drugače pa ni z ureditvijo potovalne kabine. Tako kot na zunaj so oblikovalci tudi v kabini iskali tesne vezi z originalnim twingom. Kot pravijo pri Renaultu, so želeli, da je potovalna kabina prostorna in funkcionalna, ob tem pa obuja emblematične značilnosti prvega modela twingo.

Armaturna plošča ima digitalno instrumentno ploščo z diagonalo 17,8 centimetra in osrednji multimedijski zaslon z diagonalo 26,7 centimetra. Ob strani najdemo tri gumbe za upravljanje klimatske naprave. Vidno izstopa rdeč gumb kot prosojni mehurček za varnostne utripalke, ki obuja spomine na originalni model.

Vzglavnika prednjih sedežev imata na hrbtni strani magnet, na katerega lahko potnika zadaj pritrdita svoj telefon, ali elastičen trak, ki drži plastenko vode, deluje pa tudi kot žep za zemljevide. Gumb za nastavljanje naslona sedeža posnema kolesa rolke in s tem nakazuje, da je twingo doma v mestu. Foto: Renault
Vzglavnika prednjih sedežev imata na hrbtni strani magnet, na katerega lahko potnika zadaj pritrdita svoj telefon, ali elastičen trak, ki drži plastenko vode, deluje pa tudi kot žep za zemljevide. Gumb za nastavljanje naslona sedeža posnema kolesa rolke in s tem nakazuje, da je twingo doma v mestu. Foto: Renault

Navdih v originalu

Veliko je odlagališč, na primer pod armaturno ploščo in med sprednjima sedežema za torbe. Ravni prostor pod valjem se razteza po vsej širini prostora za potnike in potnikom omogoča, da odložijo knjigo, telefon ali očala.

Povsem nove so tudi prevleke, za katere so navdih našli v barvitih vzorcih prevlek v prvi generaciji modela. Skladajo se z barvo karoserije, ki se pojavlja na oblogah sprednjih vrat in na armaturni plošči pred sovoznikom. Glede na to, da so razstavni prototipi priložnost za raziskovanje in preskušanje novih zasnov, so tla vozila obložena s temno obarvano plutovino, ki je odporen in trajnosten material.

Twingo e-tech electric prototype ima tudi vzdolžno pomično ter v razmerju 50/50 deljivo in zložljivo zadnjo klop. S tem lahko po prepričanju oblikovalcev povečamo prostor za kolena, prevažamo večje predmete, ali povečamo prostornino prtljažnika. Dostop v vsakem primeru olajša pet vrat. Ima tudi veliko zaobljeno stekleno strešno okno, ki notranjščino obliva z naravno svetlobo, kar povečuje občutek prostornosti.

V Avtomobilnosti smo prototipnega twinga že spoznali. Vabljeni k ogledu videoreportaže.