V Amsterdamu smo se usedli za volan volkswagen transporterja, ki je res le prenovljen, o tem priča tudi oznaka 6.1, kar pomeni šesta generacija, prva serija popravkov. Dovolj je bilo zgolj nekaj kilometrov vožnje, da se je novi transporter, se pravi novi transporter, caravelle, multivan ali bulli, pokazal v popolnoma drugačni luči. Avto je mnogo tišji, bolj uglajen in pa mnogo bolj lahkoten.
Novo krmiljenje za drugačne občutke
Osnova za tako drugačne občutke v vožnji je zagotovo zamenjava hidravličnega krmilnega sistema z elektromehanskim. V osnovi to pomeni, da lahko inženirji krmiljenje bolje prilagodijo hitrosti. Pri manjših je tako lažje manevrirati, pri večjih pa je avto bolj stabilen. Nastavitve niso več kompromisne.
Doba asistenčnih sistemov
A bistveno pomembneje je, da je ta kombi z elektromehanskim krmiljenjem stopil v moderno dobo, ki zahteva vožnjo pod nadzorom asistenčnih sistemov. Elektronika tako zmore kombi aktivno ohranjati znotraj voznih pasov, torej po potrebi tudi samodejno zavije. Električni volan pa omogoča tudi vgradnjo sistema samodejnega parkiranja, ki se zdi pri takšnem orjaku še posebej koristen.
In tu je sistem, ki pravilno obrača volan pri manevriranju s prikolico. Vleka seveda velja za eno od pogostih okoliščin, s katero se srečujejo vozniki kombijev. Izmed novih asistenčnih sistemov velja omeniti vsaj še t. i. rear traffic alert, ki zaznava vozila pri vzvratnem vključevanju na cesto. Ta sistem se zdi izrednega pomena še zlasti pri furgonih.
Motorji zadostujejo eko standardom
Avto ponuja nove občutke tudi pri pogonu. Motor so namreč dodatno zvočno zadušili, kar prinese res veliko več udobja v kabini. So pa motorji v osnovi ostali popolnoma enaki. Inženirji so jih zgolj prilagodili strožjim okoljevarstvenim pravilom Euro 6 d, kar pomeni, da bo treba katalizator pogosteje oskrbovati s sečnino.
Pri vozilih, ki kupcem prinašajo denar, so potrebe vedno na prvem mestu. Kupci imajo tu res glavno besedo.
Poudarek na svetlosti
Kia Brinkmann, produktni vodja za model transporter pri Volkswagen gospodarska vozila pravi: "Kupci so se pritoževali, da je osvetlitev v zadnjem delu preslaba, da je preveč temno. Zato smo za tovorni del razvili poponoma nov sistem z LED-lučmi. Tudi kar zadeva zunanje žaromete. H4-halogenskih luči ne uporabljamo več, saj so se stranke pritoževale, da ponoči ne svetijo dobro in slabše vidijo na cesto pred seboj. Zdaj so standardne luči H7."
Pri Volkswagnu so ustregli tudi s podrobnostmi, in sicer: "Imamo električno pomično stopnico za lažje vstopanje in izstopanje v vozilo. V tovornem delu imamo posebno podlago, leseno dno, ki se lahko, ko je obrabljeno, enostavno odstrani in zamenja z novim. Tako je dno kabine tudi čez leta, ko ga prodajate, videti kot novo." A v končni fazi so glavne zahteve kupcev z avtomobilom povezane zgolj posredno.
Pomembna je storitev
"Vse bolj pomembno je, da kupcem damo uslugo. Stranke želijo imeti celotno uslugo. Ko pripeljejo avtomobil na popravilo, želijo imeti popolnoma enak nadometni avtomobil, saj so takega navajeni," pravi produktni vodja.
Pri Volkswagnu gledajo tudi v prihodnost. Že zdaj vemo, da se obeta električna različica tega kombija, toda kakšen bo T7, bo odvisno od korporativnih dogovorov. Novinec bo namreč usklajen tudi s Fordovimi zahtevami in potrebami. Globalna velikana na področju gospodarskih vozil sta namreč sklenila strateško partnerstvo. No, električni kombi bo potreboval polnilnico. Kupite jo hkrati z avtom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje