GT4 stinger je po besedah oblikovalcev zamišljen kot dinamičen športni avtomobil, pri katerem je na prvem mestu užitek v vožnji. Sedežna konfiguracija 2 + 2 v 4.310 milimetrov dolgem in le 1.249 visokem kupeju športno nepraktičnost le potrjuje, ampak uporabnike tovrstnih avtomobilov tako ali tako bolj zanima, kaj se skriva pod motornim pokrovom, in ne sopotniki v drugi vrsti.
Športni značaj potrjuje 2,0-litrski turbo bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva (T-GDI), ki zmore 232 kilovatov (315 KM), kar ga precej približa različici tekmovalne optime, s katero Kia Racing skrbi za promocijo znamke na ameriških dirkališčih.
Za prenos pogona na zadnji kolesi prototipa skrbi 6-stopenjski ročni menjalnik, podvozje in drugi sistemi pa so prilagojeni športnemu značaju vozila, čeprav bi se lahko GT4 stinger povsem legalno podal tudi na javne ceste.
Kot poudarjajo pri korejski znamki, za zdaj nimajo načrtov v zvezi z morebitno serijsko izdelavo stingerja, prototip pa je namenjen predvsem preizkušanju terena med kupci in njihovega odziva na prihodnje oblikovalske smernice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje