Cupra terramar namerava postati najbolje prodajan model znamke. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Cupra terramar namerava postati najbolje prodajan model znamke. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Ob prvi vožnji smo ugotovili, da novi terramar prinaša zelo dinamične vozne lastnosti. Pravzaprav je to eden najbolj “vozniških” SUV-jev ta hip. Njegovo krmiljenje je namreč (serijsko) progresivno, za primerno odzivanje podvozja skrbi sistem DCC z dvoventilnimi blažilniki, kot opcija pa so na voljo tudi šestbatne športne zavore.

Dinamiki je podrejena tudi zasnova notranjosti: prednja sedeža sta v vseh različicah oblikovana “školjkasto”, sredinska konzola pa je občutno obrnjena proti vozniku. Terramar postreže tudi z večino najsodobnejše koncernske tehnologije na področju varnostno-asistenčnih sistemov. Izpostavljamo predvsem matrične žaromete in pametni predikativni tempomat, ki so nas prepričali že v nekaterih drugih modelih Volkswagnovega koncerna.

Čeprav so pogoni tudi v primeru terramarja v večini elektrificirani, pa bo pri vseh glavni energent še vedno bencin. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Čeprav so pogoni tudi v primeru terramarja v večini elektrificirani, pa bo pri vseh glavni energent še vedno bencin. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

V Sloveniji bodo pri Cupri ponujali različice s štirivaljnimi bencinskimi motorji, blago hibridnim pogonom in priključno-hibridnim pogonom. V primeru priključnega hibrida gre za sistem nove generacije pri koncernu Volkswagen, ki po uradnih podatkih omogoča tudi 100 kilometrov električnega dosega z enim polnjenjem baterije. Najbolj športni različici bosta nosila Cuprino športno oznako VZ.

Vse druge podrobnosti o modelu ponujamo v videu s prve vožnje. Ob robu slednje smo odpeljali tudi krog po legendarnem dirkališču, po katerem je model terramar dobil ime.

Pregled različic, ki so na voljo v Sloveniji:

RazličicePogonski sistemNajvečja močMenjalnikPogon koles
1.5 eTSIBlagi hibrid110 kW7-st. dvosklopčnina prednji par
2.0 TSIBencinski pogon150 kW7-st. dvosklopčništirikolesni
1.5 e-hybridPriključni hibrid150 kW6-st. dvosklopčnina prednji par
2.0 TSI (VZ)Bencinski pogon195 kW7-st. dvosklopčništirikolesni
1.5 e-hybrid (VZ)Priključni hibrid200 kW6-st. dvosklopčnina prednji par

“Letošnje leto je za Cupro zelo bogato z novostmi. Predstavili smo že prenovljena modela formentor in leon ter povsem nova modela tavascan in terramar. Cupra je danes ena najhitreje rastočih znamk v Evropi in tudi v Sloveniji se približujemo 2000 prodanim vozilom na letni ravni. Terramar je za nas najpomembnejši model v enemu izmed najpomembnejših avtomobilskih segmentov. Znamko Cupra bo dvignil na še višjo raven,” je ob predstavitvi modela povedal Edo Strajnar, direktor znamke Cupra v Sloveniji.

Spodaj vam ponujamo še videopredstavitvi prenovljenih modelov formentor/leon in novega modela tavascan.