Tisto, kar me je presenetilo, je bilo dejstvo, de je bilo otrokom čisto nepomembno, da je born električen. To so začeli ugibati šele po tem, ko smo se že odpeljali. To je tiste vrste avto, za katerega velja, da je tisti otrok, ki ga ima v merilu 1:57, največji "frajer v peskovniku". Ta avto ne rabi "hot wheels" dodelave, ta je "hot wheels" že standardno. Tako divja je oblika.
Navdušil bo tako otroke kot tudi starejše, tudi tiste v krizi srednjih let. Cupra born je preprosto nekaj drugačnega, to ni samo še en avto. Born daje manjkajočo začimbo sorodnemu volkswagnu ID.3, to je drznost. Je tako zelo enak volkswagnu ID.3, kar je dobro, pa hkrati čisto nekaj drugega. Je v bistvu novi golf GTI, električne dobe. Avto, ki lahko povsem spodobno opravlja vlogo klasičnega udobnega golfa. Njegov smisel spoznamo šele takrat, ko odločno pritisnemo desno stopalko.
Vozne lastnosti prepričajo
Takrat dobimo silovit pospešek. Takšen pospešek, s kakršnim se hvalijo pri Tesli. Španci pa so se res izkazali tudi na področju voznih lastnosti. Born je natančen, stabilen, silovit, čutiš ga. Predvsem pa ne čutiš, da bi visoka masa kvarila ovinkarjenje, za razliko od tistih dražjih in močnejših električnih avtov. To je končno en električni avto, narejen po meri ljubiteljev klasične, bencinske športne vožnje, s tistimi popopranimi malimi avti, ki ji, žargonsko rečemo "hot hatch".
Prav začudeni smo, kako zelo drugače se pelje v primerjavi z ID.3. To gotovo ni posledica samo znižanja podvozja za centimeter in pol spredaj in za centimeter zadaj, pa tudi možnost, da lahko izklopimo ESP, nima tu nobene zveze, drugačne vozne lastnosti se morajo skrivati v detajlih.
Z izjemo oblike in voznih lastnosti je born seveda enako družinski, enako prostoren, je pa malce manj udoben.
Vabimo vas, da ga podrobno spoznate v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje