Originalni porsche 935/78 iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja, ki je bil zasnovan na modelu 911 turbo, je dobil ime »Moby Dick« zaradi bele barve, predvsem pa zaradi občutno povečane karoserije. Poganjal ga je 3,2-litrski bokserski šestvaljnik, ki je razvijal neverjetnih 621 kilovatov (845 KM), s čimer si še zdaj lasti naslov najmočnejšega 911 vseh časov.
Na drugi strani se mora njegova moderna reinkarnacija, ki temelji na modelu 911 GT2 RS, zadovoljiti s 515 kilovati oziroma okroglimi 700 »konji«.
Najbolj pade v oči njegova oblika, ki povzema slavnega predhodnika. S podaljšanim zadnjim delom meri 4,87 metra v dolžino, krasi pa ga kar 1,9 metra širok zadnji spojler. Tu pa so še detajli, kot so posebna platišča (11-palčna spredaj in 13-palčna zadaj) v slogu modela 935/78, izpušni cevi, ki prikličeta v spomin slavni dirkalnik 908, zadnje luči v LED tehniki s sodobne zverine 911 919 hybrid LMP1 ter ogledali modela 911 RSR.
Le 1.380 kilogramov
Zahvaljujoč uporabi lahkih materialov, kot je z ogljikovimi vlakni ojačana plastika za karoserijo, skupna masa znaša le 1.380 kilogramov. Za učinkovito ustavljanje avtomobila skrbijo 380-milimetrski zavorni koluti spredaj in 355-milimetrski zadaj.
Gre za avtomobil, ki je namenjen izključno uporabi na stezi, njegova uporaba na cesti pa bi verjetno bila kar naporna, saj je njegova notranjost popolnoma dirkaško ukrojena. Odlikujejo jo športni volanski obroč iz ogljikovih vlaken, delno digitalna instrumentna plošča ter prestavna ročica z lesenim zaključkom v slogu modelov 917, 909 in carrera GT.
Izdelali bodo le 77 primerkov, za vsakega pa bo treba brez davkov odšteti 700 tisoč evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje