
Vsa tri vozila so plod sodelovanja z neodvisno družbo Flexis, ki so jo ustanovile Skupine Renault, Volvo in CMA CGM. Kombinirana vozila so namenjena različnim potrebam poklicnih uporabnikov.
Pri Renaultu poudarjajo prilagodljivost. Zasnovani so na rolki podobni konstrukcijski osnovi (skateboard) z arhitekturo SDV (programsko določenega vozila), s katero bodo ponudili rešitve ob energetskem in tehnološkem prehodu. Nova zasnova prinaša večjo prilagodljivost, ergonomičnost in povezljivost, omogoča tudi zmanjšanje stroškov uporabe, obenem pa jamči visoko raven varnosti in zmogljivosti, so prepričani v Renaultu.

Trafic in Goelette
Trafic E-Tech electric ima omejen previs spredaj, veliko medosno razdaljo in kolesa, umeščena v vogale karoserije. S tem so zagotovili večjo notranjo prostornost in obračalni krog, kot ga ima model clio. Vozilo v višino meri manj kot 1,9 metra, zaradi česar lahko zapelje tudi v podzemne garaže.
Goelette E-Tech electric obuja preteklost, saj je lahko gospodarsko vozilo s tem imenom Renault ponudil leta 1956 in ga imel v ponudbi deset let. Goelette E-Tech electric je na voljo v treh različicah: podvozje s kabino, z zaprtim tovornim prostorom in s kesonom, ki ponujajo številne možnosti za predelave in nadgradnje.

Legenda iz šestdesetih let
Tudi ime estafette je dobro znano. Estafette E-Tech electric je sodobna interpretacija Renaultovega ikoničnega lahkega gospodarskega vozila iz šestdesetih let prejšnjega stoletja, ki je prilagojena zahtevam in potrebam moderne urbane logistike. Več kot pol milijona vozil z imenom Estafette E-Tech electric je bilo izdelanih med letoma 1959 in 1980, njegovo emblematično ime pa je sinonim za lahko gospodarsko vozilo pri več generacijah.
S kompaktnimi merami – 5,27 metra dolžine in 1,92 metra širine – je to vozilo idealno za dostavo v mestih. Visoko je 2,60 metra, zato se lahko do 1,90 metra visoka oseba brez težav premika po tovornem prostoru in prosto prehaja med njim in vozniško kabino. Ponaša se z izjemno okretnostjo, ki omogoča enostavno vožnjo po ozkih ulicah in v strnjenih urbanih območjih.
Vozilo ima funkcije, ki so zamišljene za poklicne uporabnike v urbanem okolju, kot so drsna bočna vrata z nevidno vgrajeno tirnico. Stopnici na obeh straneh olajšujeta vstopanje in izstopanje iz vozila in izboljšujeta ergonomičnost za uporabnike.
V Avtomobilnosti smo lani spoznali novega renault mastra. Poganja ga tudi vodik. Vabljeni k ogledu videoreportaže.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje