Gordini ponuja predvsem kozmetiko za ljubitelje športnega videza. Foto: Renault
Gordini ponuja predvsem kozmetiko za ljubitelje športnega videza. Foto: Renault

Na slovenskem trgu bodo lahko kupci izbrali tri- ali petvratno karoserijsko različico. V nasprotju z nekaterimi drugimi trgi, kjer bodo ponujali tudi dizelski motor 1,5 dCi z 78 kilovati (105 KM), pa bo v ponudbi le en bencinski motor, in sicer 1,6 16V s 95 kilovati (128 KM). Pri opremi bo seveda poudarek na športnosti z izdatno mero vidne kozmetike, kot sta na primer za različico značilni beli vzdolžni črti, vzvratni ogledali v beli barvi, 16-palčna lahka platišča, usnjeno oblazinjenje, usnjen volanski obroč z dvema črtama na vrhu, kovinska glava prestavne ročice, aluminijaste stopalke in še marsikaj drugega po okusu vseh, ki si želijo predvsem športni videz, ne pa skrajnih športnih voznih lastnosti.

Na domačem francoskem trgu že sprejemajo naročila za novinca, cena trivratne različice je 18.450 evrov, v Sloveniji pa bo predvidoma približno 300 evrov dražji, kot je trenutna različica GT.