Prenova najslavnejšega hibridnega modela na svetu med drugim vključuje preoblikovana sprednji in zadnji del, s katerima se pri Toyoti odpovedujejo nenavadnim oblikam sedanjega modela, ter z novimi materiali osveženo notranjost.
Do 70 kilometrov na uro
Električni štirikolesni pogon prinaša dodaten električni motor na zadnji osi, ki zagotavlja navor na zadnjih kolesih pri speljevanju in ko sistem zazna slabši oprijem. Sistem, ki so ga razvili posebej za prius, se samodejno vklopi pri hitrostih do 10 kilometrov na uro in deluje do hitrosti 70 kilometrov na uro.
Izboljšave poznanega hibridnega sklopa z 1,8-litrskim bencinskim motorjem z Atkinsonovim ciklom vključujejo novo olje z nizko viskoznostjo ter tršo stopalko za plin za boljšo odzivnost.
Prenovljeni prius AWD-i tako po novem meritvenem ciklu WLTP v okolje izpusti 99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, medtem ko osnovni model s sprednjim pogonom še štiri grame manj. Za trge z bolj ostrimi zimami so razvili novo nikelj-metal hidridno baterijo, ki je primernejša za zahtevne razmere.
Bolj uporabno
Osvežitev notranjosti prinaša novo sredinsko konzolo z večjo površino za brezžično polnjenje mobilnih telefonov, nove vložke iz klavirskega laka, nova stikala za ogrevanje sprednjih sedežev ter nova oblazinjenja. Prenovljeni multimedijski sistem Toyota Touch2 s 17,8-centimetrskim zaslonom deluje hitreje in se pohvali z bolj logičnim uporabniškim vmesnikom.
V serijski opremi bomo med drugim našli drugo generacijo Toyota Safety Sense, ki med drugim vključuje sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev, pametni prilagodljivi tempomat, sistem za prepoznavanje prometnih znakov ter sistem za samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi lučmi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje