Čeprav so športni terenci poskrbeli za občutno zmanjšanje prodajnih številk enoprostorskih in karavanskih modelov, Kia še vedno verjame v svojo različico sportswagon, ki pri ceedu pomeni 40 odstotkov prodaje. V primerjavi s predhodnikom je zrasel za 9,5 centimetra v dolžino, pri čemer je ohranil enako medosno razdaljo. Spremenila sta se predvsem previsa. Sprednji je krajši za dva centimetra, zadnji pa za kar 11,5 centimetrov daljši v korist prtljažnega prostora, ki v osnovni petsedežni postavitvi meri 600 litrov.
Novi ceed je nastal v Evropi z mislijo na evropske kupce, pri čemer so se inženirji posvetili predvsem voznim lastnostim. Motorna paleta vključuje litrski turbobencinski trivaljnik z 88 kilovati (120 KM), 1,4-litrski, prav tako prisilno polnjeni motor s 103 kilovati (140 KM) ter 1,6-litrski turbodizel v različicah s 85 in 100 kilovati (115 ali 136 KM). Pri vseh motorjih bo poleg ročnega šeststopenjskega na izbiro tudi dvosklopčni sedemstopenjski menjalnik.
Oblika in vsebina
Kabino označuje proti vozniku usmerjena sredinska konzola, ki gosti 17,8 ali 20,3-centimetrski (7- ali 8-palčni) zaslon na dotik. Pri Kii zagotavljajo, da je notranjost v celoti izdelana iz kakovostnih in na otip prijetnih materialov. Pri opremi velja omeniti sistem za izbiro voznih načinov "drive model select", brezstični ključ ter sistem za brezžično polnjenje pametnih mobilnih telefonov.
Tako kot drugi hišni modeli bo tudi novi ceed ponujal sedemletno garancijo (ali do 150.000 prevoženih kilometrov).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje