Pri Volkswagnu so se pri snovanju študije ID. aero 1 posvetili aerodinamiki, obliki in veliki prostornosti. Serijski model naj bi bil na kitajskem trgu na voljo v dveh različicah.
Slogovno ID. aero 1 sledi oblikovalskim genom družine ID. Temelji na Volkswagnovi modularni platformi za električna vozila (MEB). Zaradi prostorsko varčne namestitve visokonapetostne baterije v dnu vozila ponuja skoraj pet metrov dolga limuzina prostorno notranjost z značajem limuzine luksuznega razreda.
620 kilometrov na elektriko
Zračni tok načrtno obteka aerodinamično oblikovana sprednji in strešni del. Prav tako ni klasičnih vratnih kljuk, ki povečujejo zračni upor. Namesto tega ima osvetljene površine na dotik, ki ob dotiku odprejo vrata. K zmanjšanju zračnega upora prispeva oblikovna zasnova platišč, ki so oblikovna po vzoru turbine. Količnik zračnega upora je le 0,23.
Popolnoma električna limuzina ima zmogljivo litij-ionsko baterijo z neto energijsko vrednostjo 77 kWh. Doseg po ciklu WLTP je do 620 kilometrov. Iz Volkswagna so še sporočili, da naj bi do leta 2030 vsaj 70 odstotkov Volkswagnove prodaje v Evropi predstavljali izključno električni avtomobili. Vzporedno s tem naj bi se emisije CO 2 na vozilo zmanjšale za do 40 odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje