To je za današnje čase nadvse nenavadno. Danes smo namreč navajeni, da vsak novi avtomobil privablja z vpadljivo zunanjo obliko, touran pa se sploh ne trudi. Volkswagnov menedžer za model touran je v našem klepetu kar malce posmehljivo komentiral aktualne trende v avtomobilskem svetu. “V touranu smo izkoristili prav vsak milimeter kabine, ne tako kot v teh modernih crossoverjih, ki so tako nastopaški, v njih pa ni nobenega prostora. Naš touran je namenjen tistim, ki avto dejansko potrebujejo, ni za tiste, ki bi avto imeli samo zato, ker se je z njim enostavneje premikati.”
Touran je torej avtomobil za vse, ki avtomobil kupujejo na podlagi potreb in ne čustev. Zato je na zunaj samo všečen, vse svoje adute pa pokaže v kabini in skozi dolga leta uporabe. In zdi se, da je teh adutov več kot dovolj, da bo zmogel kljubovati razmeram na trgu, ki enoprostorcem niso več naklonjeni. In to kljub dejstvu, da ima Volkswagen zdaj v svoji ponudbi tudi bolj šminkerskega golfa sportsvana, številčnejše družine pa svoje potrebe rešujejo s sharanom z drsnimi vrati ali pa kar s kombijem.
Idealen za družine s tremi otroki
Tourana bodo sicer kupovali tudi zrelejši vozniki ter mladi s številnimi hobiji in druge skupine kupcev, a v prvi vrsti je touran idealen za družine s tremi otroki. Ti se bodo razveselili novice, da touran priključkov isofix ne ponuja zgolj na treh sedežih druge vrste, ampak tudi na tistih dveh dodatnih v zadku, torej se lahko v otroških sedežih pelje skupno pet otrok.
In čeprav v Sloveniji 7-sedežni touran doslej ni žel toliko navdušenja kot 5-sedežnik, pa bi lahko bilo v prihodnje obratno. Ne samo zaradi boljših sedežev, lažjega dostopa do zadnjih sedežev in dejstva, da sem se z mojimi 175 centimetri tam zadaj dovolj udobno počutil, da bi se lahko peljal tudi kakih sto kilometrov. Kot se je pokazalo na zahodnejših trgih je močna prednost tudi to, da 7-sedežni tourani veliko bolje ohranjajo vrednost in jih je zato lažje prodati.
Staršem bo novi touran všeč tudi s 3-consko klimatsko napravo, saj lahko tako ločeno uravnavajo temperaturo otrokom na zadnjih sedežih. Povrhu so klimatsko napravo opremili s filtrom za zaščito pred vdorom alergenih snovi v kabino.
K dobremu počutju v kabini zagotovo veliko pripomorejo tudi številna odlagališča in teh je zares veliko, za skupaj 48 litrov, predvsem pa so izredno priročna in po meri družine. Tako je recimo v predalu med prednjima sedežema tudi plastičen koš, ki ga lahko vzamemo ven in operemo.
Varnost in zabava
V motorni paleti najbolj izstopa najšibkejši 1,6-litrski dizelski motor z 81 kilovati, saj v kombinaciji s samodejnim DSG menjalnikom obljublja skoraj štirilitrsko porabo, varčna in čista pa je nasploh vsa motorna paleta tudi po zaslugi 62 kilogramov nižje mase v primerjavi s predhodnikom.
V primerjavi s konkurenčnimi enoprostorci pa bo touran izstopal s ponudbo varnostnih asistenčnih sistemov. Na voljo je praktično vse, kar ponuja tudi večji passat, aktivno ohranjanje na voznem pasu, aktivni tempomat, samodejno parkiranje (bočno in vzvratno), serijsko ponuja preprečevanje naleta in serijski je tudi sistem, ki tudi po trku zavira in tako preprečuje nadaljne trke. Na voljo je tudi parkiranje prikolice, ki smo ga mi recimo preizkusili skupaj s testnim voznikom iz novomeške Adrie Mobil.
Novosti najdemo tudi na področju povezljivosti, telefone lahko na zaslon na sredinski konzoli zrcalimo po protokolih Mirror Link, Googlov Android Auto in Applov Car Play. Zabavna, a ne ravno uporabna pa je aplikacija, ki lahko na sredinskem zaslonu pokaže slike in video s slovitih Gopro kamer - uporabna je recimo za prikaz, kaj počnejo otroci na zadnjih sedežih ali pa kako se godi konju v prikolici, a vedite, da med vožnjo, da ne bi preveč motilo voznika, aplikacija pokaže samo sliko vsakih nekaj sekund, ne pa tudi videa.
Volkswagen touran | |
Dolžina | 4,53 m |
Medosna razdalja | 2,79 m |
Višina | 1,66 m |
Širina | 1,82 m |
Prtljažnik | 137 - 1857 l (7 sed), 743 - 1980 l (5 sed) |
1,2 TSI | 4-valjni bencinski turbo, 1197 cm3, 81 kW, 175 Nm, 6-stop. ročni, prednji pogon, 1436 kg, 5,4 l/100 km, 128 g/km CO2 - od 21.513 EUR |
1,4 TSI DSG | 4-valjni bencinski turbo, 1395 cm3, 110 kW, 250 Nm, 7-stop. samodejni,prednji pogon, 1478 kg, 5,4 l/100 km, 125g/km CO2 - od 27.126 EUR |
1,6 TDI | 4-valjni dizelski, 1598 cm3, 81 kW, 250 Nm, 6-stop. ročni, prednji pogon, 1539 kg, 4,4 l/100 km, 115 g/km CO2 - od 23.267 EUR |
1,6 TDI DSG | 4-valjni dizelski, 1598 cm3, 81 kW, 250 Nm, 7-stop. samodejni, prednji pogon, - kg, 4,2 l/100 km, 109 g/km CO2 |
2,0 TDI | 4-valjni dizelski, 1968 cm3, 110 kW, 340 Nm, 6-stop. ročni, prednji pogon, 1552 kg, 4,4 l/100 km, 115 g/km CO2 - od 26.207 EUR |
2,0 TDI DSG | 4-valjni dizelski, 1968 cm3, 110 kW, 340 Nm, 7-stop. samodejni, prednji pogon, 1552 kg, 4,4 l/100 km, 115 g/km CO2 - od 28.360 EUR |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje