V razredu kompaktnih križancev divja prava vojna. To je razred, ki je trenutno deležen pravega obleganja kupcev.
In ta razred je za Volkswagen tako pomemben, da ga je napadel kar s tremi modeli z nekoliko drugačnimi značilnostmi - t-rocom, t-crossom in taigom.
Polo ostaja stalnica
Temu pritisku kljubuje klasična kombilimuzina, polo. Polo je kot v nekakšnem bojnem jarku vkopan na svoje mesto na trgu in ta jarek so z zadnjo zelo pomembno prenovo pri Volkswagnu še poglobili in učvrstili. Okrepitve so prišle s strani novih naprednih tehnologij in opazne vizualne osvežitve. Še vedno pa stavi na znane adute, to je kombinacija ekonomične vožnje, ki je tudi dinamična.
Čeprav so tudi številni križanci vozniško zelo prepričljivi, je polo pri dinamiki še vedno korak spredaj. Tudi, če na maski nima značilne rdeče črte (model GTI).
Litrski trivaljnik z 81 kilovati moči in oznako TSI je po našem mnenju merilo uglajenosti v tem avtomobilskem razredu. Če pri ostalih trivaljnikih zaznamo značilne tresljaje, jih tu praktično ni.
Mali golf
Polu pa ne rečejo zaman mali golf. Hvalimo asistenčne sisteme, predvsem sistem “travel assist”, ki s pritiskom na en gumb vklopi radarski tempomat in zadrževanje vozila na sredini voznega pasu.
Še več o testu VW pola pa v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje