Polo serijsko sveti z LED svetili. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Polo serijsko sveti z LED svetili. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

V razredu kompaktnih križancev divja prava vojna. To je razred, ki je trenutno deležen pravega obleganja kupcev.

In ta razred je za Volkswagen tako pomemben, da ga je napadel kar s tremi modeli z nekoliko drugačnimi značilnostmi - t-rocom, t-crossom in taigom.

Polo ostaja stalnica

Temu pritisku kljubuje klasična kombilimuzina, polo. Polo je kot v nekakšnem bojnem jarku vkopan na svoje mesto na trgu in ta jarek so z zadnjo zelo pomembno prenovo pri Volkswagnu še poglobili in učvrstili. Okrepitve so prišle s strani novih naprednih tehnologij in opazne vizualne osvežitve. Še vedno pa stavi na znane adute, to je kombinacija ekonomične vožnje, ki je tudi dinamična.

Z drugim nivojem opreme in trivaljnim turbo bencinskim motorjem je polo smiselna izbira. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Z drugim nivojem opreme in trivaljnim turbo bencinskim motorjem je polo smiselna izbira. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Čeprav so tudi številni križanci vozniško zelo prepričljivi, je polo pri dinamiki še vedno korak spredaj. Tudi, če na maski nima značilne rdeče črte (model GTI).

Litrski trivaljnik z 81 kilovati moči in oznako TSI je po našem mnenju merilo uglajenosti v tem avtomobilskem razredu. Če pri ostalih trivaljnikih zaznamo značilne tresljaje, jih tu praktično ni.

Merilniki v kabini so le še digitalni. Nas je še bolj prepričal nov volan, ki je kapacitiven. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Merilniki v kabini so le še digitalni. Nas je še bolj prepričal nov volan, ki je kapacitiven. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Mali golf

Polu pa ne rečejo zaman mali golf. Hvalimo asistenčne sisteme, predvsem sistem “travel assist”, ki s pritiskom na en gumb vklopi radarski tempomat in zadrževanje vozila na sredini voznega pasu.

Še več o testu VW pola pa v video prispevku iz oddaje Avtomobilnost.