Električna vozila je v primerjavi z bencinskimi vozili pogosto težje slišati pri nižjih hitrostih.
Ameriška agencija za varnost v prometu NHTSA je določila, da morajo hibridna in električna vozila, ko potujejo s hitrostjo do 30 km/h, na svojo prisotnost opozarjati z zvokom. S tem bi preprečili poškodbe pešcev, kolesarjev in slepih ter slabovidnih. Pri večjih hitrostih hrup pnevmatik, upor vetra in drugi dejavniki odpravijo potrebo po ločenem opozorilnem zvoku, menijo pri NHTSA. Vendar pa po novi odločitvi vozniki ne bi mogli izbirati, kakšen zvok naj oddaja vozilo.
Agencija še ocenjuje, da je verjetnost, da bo hibridno vozilo udeleženo v nesreči pešca, 19 odstotkov večja kot pri tradicionalnem vozilu na bencinski pogon. Lani je število umrlih pešcev v ZDA poskočilo za 13 odstotkov, na 7.342, kar je največ od leta 1981. Število umrlih kolesarjev se je povečalo za 5 odstotkov, na 985, kar je največ od leta 1975.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje