Najopaznejša razlika v primerjavi z aktualnim modelom je podoba sprednjega dela, na katerem ne bo več kombinacije oglatih in okroglih luči. Druge linije, predvsem pa oglatost zadka, ostajajo bolj ali manj enake. Več sprememb bo pri vsebinski ponudbi, tako opreme kot tudi pogonskih agregatov.
Urbano različico bo mogoče prepoznati po tem, da bodo tudi poškodbam bolj izpostavljeni deli v barvi karoserije, pri različici outdoor pa bosta pragova, bočni zaščiti in spodnji deli odbijačev v črni barvi, spodnji del vozila bo še dodatno zaščiten.
Motorno ponudbo bo sestavljalo sedem pogonskih agregatov, štirje dizelski in trije bencinski. Razpon moči naj bi segal od 77 kilovatov (105 KM) pri bencinskem motorju 1,2 TSI do 125 kilovatov (170 KM) pri dizelskem motorju 2,0 TDI.
Natančne kombinacije motorjev in možnosti izbire pogonov uradno sicer še niso znane, vsekakor pa bodo v ponudbi različice z dvokolesnim in štirikolesnim pogonom ter ročnim in samodejnim menjalnikom. Pestro izbiro pa obljubljajo tudi pri opremi, vključno s sodobnimi asistenčnimi sistemi s področja varnosti in udobja.
Pri Škodi računajo na to, da bo novi yeti privabil še več kupcev in sledil uspehu predhodnika. Do konca letošnjega junija so namreč prodali že 263.200 yetijev, ki jih izdelujejo na Češkem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje