Češnjo na tehnološki torti e-trona GT predstavlja opcijsko aktivno vzmetenje. Inženirji so nam razložili, da je to vzmetenje tako napredno, da pravzaprav ne potrebuje kamere, ki bi pred vozilom skenirala podlago in ima – popolnoma enako kot človeški vid – precej omejitev. Nov, izjemno zmogljiv sistem namreč naadzoruje vsako kolo posebej. Nagibanja karoserije skoraj ni več, s pametnim balansiranjem osi vozila pa dobimo tudi precej bolj različno odzivanje vozila oziroma večje razlike med voznimi programi. Foto: Audi
Češnjo na tehnološki torti e-trona GT predstavlja opcijsko aktivno vzmetenje. Inženirji so nam razložili, da je to vzmetenje tako napredno, da pravzaprav ne potrebuje kamere, ki bi pred vozilom skenirala podlago in ima – popolnoma enako kot človeški vid – precej omejitev. Nov, izjemno zmogljiv sistem namreč naadzoruje vsako kolo posebej. Nagibanja karoserije skoraj ni več, s pametnim balansiranjem osi vozila pa dobimo tudi precej bolj različno odzivanje vozila oziroma večje razlike med voznimi programi. Foto: Audi

Iskani dogovor se je nanašal na delovanje sistema, v katerem senzorji preračunajo hitrost in smer vožnje kot zasuka volana, pospeševanje in obremenitev vozila ter skladno s temi podatki prilagodijo tlak v zračnih komorah na način, da se zračno vzmetenje na kolesnem paru, ki gre po zunanjem delu ovinka nekoliko, dvigne karoserijo, medtem ko se karoserija na notranje strani ovinka spusti. To zmanjša nagibanje karoserije in s tem poveča stabilnost in oprijem vozila. Takšna prilagoditev omogoča vozilu, da ostane bolj uravnoteženo, kar izboljša obvladljivost in udobje potnikov.

V resnici tudi druga dva odgovora nista povsem zgrešena, še posebej tisti o izjemnem pospešku, ki od 0 do 100 km/h dobri 2,3 tone težek avto izstreli v neverjetnih 2,5 sekunde, kar za sabo pusti marsikateri motor, pa tudi motorist, ki zmore izpeljati tak pospešek, mora biti v kar dobri kondiciji. Prav tako pa je bil pravilen tudi tretji odgovor, saj je sodelovanje med Audijem in Ducatijem veliko več kot samo poslovno, a o tem več kdaj drugič.

Audi je z motocikli povezan veliko bolj, kot bi si mislili, in morda tudi od tu izvira staro rivalstvo s prijatelji iz münchenskega BMW-ja. Foto: Audi
Audi je z motocikli povezan veliko bolj, kot bi si mislili, in morda tudi od tu izvira staro rivalstvo s prijatelji iz münchenskega BMW-ja. Foto: Audi

Audijeve vezi z motocikli

Če v času potujemo še nekoliko dlje v zgodovino, pa ugotovimo, da ima Audi tudi globlje motoristične gene. Leta 1932 je DKW postal ena izmed štirih znamk, ki so se združile v Auto Union, pomembno avtomobilsko zavezništvo, ki je vključevalo podjetja Audi, Horch, Wanderer in DKW, ki je bilo specializirano za dvotaktne motorje in majhne avtomobile. Združitev je bila tudi odgovor na gospodarsko krizo v Nemčiji, ki je močno prizadela avtomobilsko industrijo, cilj združitve pa je bil izboljšati konkurenčnost in zmanjšati stroške proizvodnje s povezovanjem virov in tehnologij teh podjetij, kar se sliši zelo aktualno. Nazaj k motociklom, DKW je zaslovel kot eden vodilnih proizvajalcev motociklov v prvi polovici 20. stoletja, saj je inovativno uporabljal dvotaktne motorje, ki so bili enostavni in zanesljivi, kar je bilo takrat precej pomembnejše kot izpusti in ekologija, pri katerih ti motorji niso blesteli.

Zaradi gospodarske krize in rastočega povpraševanja po cenovno dostopnih vozilih se je v poznih 20. letih 20. stoletja odločil vstopiti v proizvodnjo osebnih avtomobilov, kar je omogočilo diverzifikacijo in rast podjetja pa tudi poznejšo priključitev veliko bolj zvenečim avtomobilskim znamkam Audi, Horch in Wanderer.