To nam je pokazala Tania Mendillo, modna fotografinja, stilistka in vizažistka, ki je med avgustom in decembrom lani posnela devet "čarobnih" zgodb na različnih krajih, večinoma slovenskih gradovih - od sevniškega, blejskega, ptujskega do ljubljanskega.
Vsaka zgodba svet zase
Kot je dejala za MMC, se je šele nedavno začela ukvarjati s fotografijo, zato razstava Samo svoja ali samo samosvoja? predstavlja njen način, na katerega se je želela predstaviti. Vsaka izmed devetih zgodb, kot so Trije mušketirji, Deklica z vžigalicami, Pepelka ali Mala morska deklica, je celota zase, saj v vsakem sklopu nastopajo isti, večinoma znani obrazi, vsako zgodbo pa je "oblekel" drugi modni oblikovalec.
Znani obrazi in neznani modeli
K sodelovanju je povabila mnoge znane slovenske obraze, ki so se tako vživeli v svoje vloge, da so skoraj neprepoznavni. Naj vam pomagamo: v zgodbi Trije mušketirji se skriva kreativni direktor agencije Pristop Aljoša Bagola, v Snežni kraljici zdajšnja mis universe Marika Savšek, v Deklici z vžigalicami modni oblikovalec Miro Mišljen, v Alici v čudežni deželi Katarina Čas in Violeta Tomič, v Pepelki pa inštruktorica joge obraza Savina A. Ritter. Mala morska deklica je postala igralka Sabina Kogovšek Zrnec, Ivana Orleanska pevka Alya, prizore iz Trnuljčice pa sta zaigrala voditeljica Anja Križnik Tomažin ter igralec in voditelj Gašper Jarni.
"Pravljično razstavo", kot so jo poimenovali, so decembra premierno predstavili na Ljubljanskem gradu, nato pa je začela pot po slovenskih gradovih. Od četrtka naprej bo tako na ogled na Gradu Sevnica. Kot je dejala Mendillova, so rdeča nit fotografij moško-ženski odnosi, ki so na trenutke čudni in nerazumljivi, saj spola iščeta različne poti v odnosu drug do drugega.
Fotozgodbe iz serije Samo svoja ali samo samosvoja? so v celoti plod domišljije in ustvarjalnosti fotografinje, ki ju nadgrajuje sožitje izvirnih kreacij modnih ustvarjalcev in moč osebnega značaja »igralcev«, upodobljenih na fotografijah. V njih sledimo ženski od njenega brezpravnega položaja po poteh in skozi iskanja nekega višjega poslanstva, kot ji ga je bila pripravljena dodeliti družba. Fotografinja z znatno mero humorja, ki na trenutke meji na parodijo in cinizem, razmišlja, da je na tej poti nekaj šlo narobe. Da je ženska namesto iskanja prednosti v svoji drugačnosti dokazovala svojo enakost z moškim, rezultat njenega »uspeha« pa je splošno nezadovoljstvo obeh, njega in nje, ki ne najdeta več bistva enega in drugega, so zapisali organizatorji.
Oglejte si še več fotografij Tanie Mendillo. Prepoznate znane obraze na njih?
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje