Kot je za Radio Maribor povedal Tomaž Milič, generalni direktor Julius Meinl Slovenija, se je pobudi pridružilo več kot 60 kavarn po vsej Sloveniji (seznam vseh kavarn, ki sodelujejo v pobudi, lahko najdete na spletni strani Julius Meinl), pa tudi dobrodelno društvo Humanitarček in pisatelj Feri Lainšček.
Akcija poteka tako, da z nakupom ene kave dobite en kuponček zastonj, katerega lahko podarimo prijatelju oz. prijateljici, življenjskemu sopotniku ali pa sodelavcu oz. sodelavki ... "S tem smo naredili dobrodelno noto, tako da smo se povezali z dobrodelnim društvom Humanitarček in pomagamo pri zbiranju sredstev za tople obroke za starostnike, ki živijo pod pragom revščine," je pojasnil Milič, ki je dodal, da je pobuda naletela na zelo pozitiven odziv.
Poleg dobrodelne note akcije gre tudi za pomembno pobudo z družbenega vidika. Kot je pokazala obsežna raziskava po vsej Evropi, v kateri je sodelovalo 4000 ljudi, je 69 odstotkov odraslih pogrešalo kavo s prijatelji in druženje v gostinskih lokalih.
"Pogrešali smo druženje v gostinskih lokalih, si želimo biti v kavarnah, kjer se spoznavamo, kramljamo ... Tako se je rodila ta pobuda, da bi se ljudje ponovno bolj družili recimo ob dobri kavi in pri tem celo rekli živjo. Da se spet življenje vrne v normalen tok, to je bila naša velika želja, to smo vsi zelo pogrešali," je še povedal Milič.
Milič je za konec povedal, da smo Slovenci veliki ljubitelji kave: "V zadnjih letih se je kultura pitja kave zelo dvignila v Sloveniji. Z veseljem lahko rečem, da v Sloveniji pijemo zelo dobre kave, tako v kavarnah kot na domu." Statistika je pokazala, da najraje pijemo belo kavo in kapučino.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje