9. maja je na stadionu Ilirija potekala že deseta jubilejna Škisova tržnica, ki je tudi letos presenečala z obilico okusne kulinarike in s pestrim kulturnim programom.
Škisova tržnica je ena izmed najbolje obiskanih in vsaj, kar se programskih vsebin tiče, izredno barvita študentska prireditev. Kot smo že razkrili, je potekala na prizorišču telovadišča Ilirija vse od 12. ure dopoldne pa do približno druge ure zjutraj. Tudi letos je bila rdeča nit prireditve predstaviti kulinarične posebnosti vseh slovenskih in evropskih regij oz. pokrajin, vključno z njihovimi etnografsko-kulturnimi posebnostmi.
Celodnevna prireditev Organizatorji si vsako leto znova prizadevajo, da obiskovalcem, ki so večinoma študentje (a naj potolažimo tudi neštudente: vstopnine ni, in ne, varnostnikom pri vhodu ni potrebno kazati študentske izkaznice), vsaj za en dan ni dolgčas. Programsko je tržnica razdeljena na dva dela: dnevnega in večernega. Dnevni je trajal od 12. do 18. ure in je ponujal dobrote s stojnic več kot petdesetih slovenskih študentskih klubov, ki so bili razdeljeni v šest regijskih otočkov, za prepoznavnost katerih so služile barve balončkov na tistem območju. Vsestranska ustvarjalnost Zraven kulinarične posebnosti se je vsak študentski klub na svojevrsten način poskušal izkazati še z bolj ali manj kratkim kulturno-etnografskim vložkom, če smo se pred določenim "štantom" prikazali ob pravem trenutku. Manjkalo pa ni seveda tudi cel kup vsebin iz spremljevalnega programa, ki so ga pripravile različne organizacije, turistične agencije, pokrovitelji Škisove tržnice in sploh vsi, ki so kakor koli prispevali k uresničitvi svoje najbolj čudne, a privlačne ideje. Naj jih naštejemo le nekaj: žonglerska delavnica, urejanje pričesk, namizni nogomet, promotorji zdravega življenja, izdelovanje okraskov, poslikava oblačil, poslikava telesa in podobno.
Drugačnost od prejšnjih tržnic 9. maj ni navaden (majski) dan; naj vas spomnimo, da ima ta dan rojstni dan naša precej nova (razširjena) dežela Evropa in posledice tega (praznovanja) je bilo moč začutiti tudi na študentski tržnici. Letos so nam organizatorji namreč ponudili novost: Evropsko vas (European Village), v kateri prebiva sedem evropskih držav: Švedska, Grčija, Turčija, Litva, Poljska, Češka in Madžarska. Omenjena vas je bila prepoznavna po modri barvi, ki je že tako ali tako rezervirana za Evropo. Podobno kot vsi slovenski študentski klubi so se tudi študentje iz omenjenih sedmih evropskih držav trudili, da nam skozi kulinarične dobrote in na humoren, sproščen način prikažejo značilnosti svoje dežele.
Večerni program se je, kot večina celodnevnih študentskih prireditev, končal s koncerti. Manjkalo ni niti nekaj kapljic dežja. Sicer pa je po mnenju nekaterih "moker študentski žur najboljši žur", kajti če domov ne prineseš vsaj malce blata, te lahko čaka vprašanje: "Se je splačalo biti tam?"
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje