"Iskali smo neki kreativen način, kako narediti reklamo za novo sezono oddaje, pri tem pa smo se opirali na najbolj aktualno stvar, nanizanko, ki se je pred kratkim končala na nacionalni televiziji," o neznačilnih napovednikih (ogledate si jih lahko spodaj) pravi Brajnik.
Ustvarjalci oddaje obljubljajo, da bodo še naprej na satiričen način povzemali aktualno družbeno dogajanje, v oddajo prihaja kopica zanimivih gostov, manjkale pa ne bodo niti že ustaljene rubrike, kot so Mala terasa, Of D Rekord in Kje dogaja, pridružuje pa se jim tudi nova z naslovom Bedna tedna, v kateri bodo lahko dejavno sodelovali tudi gledalci in imeli pri njej odločilno vlogo.
Ekipi reporterjev s terena se bo pridružil igralec, komik in imitator Miha Brajnik, ki bo upodabljal Tomaža Nimaša ("Naglasi se malo po francosko, Nimaaaš."). In kdo je Tomaž Nimaš? "On je tak ... (premislek) ... malo preveč navdušen iskalec resnice," ga opisuje in pojasnjuje, da je lik "odraz vedno bolj prisotnega rumenega novinarstva". "Ni pa oblikovan po nobeni konkretni osebi," poudarja. Tomaža Nimaša zanimajo predvsem tiste tematike, ki "so v mainstreamovskih medijih pogosto prezrte in za katere on misli, da bi nujno morale priti v krog novic, ki se predstavijo najširši množici ljudi", predvsem "tisti zelo specifični populaciji med pet in 90 let".
Tomaž Nimaš pa je le eden izmed likov, ki bodo tedensko popestrili oddajo, pri kateri sodeluje več znanih slovenskih komikov, na primer Igor Bračič in Tilen Artač, s katerimi se že dobro poznajo – a ostajajo, kot zagotavlja Brajnik, po svojih idejah zelo različni: "Definitivno je zato kreativni proces bolj tekoč, ker ni treba vsakemu posebej predstavljati svojih idej. In ker se tako dobro poznamo, že takoj, ko nekdo nekaj reče, vemo, kam pes taco moli, in si potem lažje pomagamo, usmerjamo."
Sam pri pisanju materiala še vedno prisega na "staro šolo"
"Mislim, da ima vsak avtor svoje zamisli in videnje, kako bi jih realiziral. Edina stvar, s katero je omejen, je prizma, skozi katero gleda urednik, ki ima pa svoja navodila," o omejitvah (oziroma odsotnosti teh) pri pisanju skečev pravi Brajnik in dodaja, da bi si vsak avtor besedil oz. komik želel privoščiti več oz. biti ustvarjalnejši, kot na koncu pokaže. Sam pri pisanju materiala še vedno prisega na "staro šolo": blok in svinčnik. Ideje, motivacijo in navdih pa najde tam, "kjer je največ humorja, v vsakdanjem življenju". "Spremljaš medije, spremljaš popularno kulturno, predvsem pa družbeno ozračje: kaj je najbolj priljubljeno, o čem se največ govori, kaj je izpostavljeno na družbenih omrežjih, iz česa se ljudje delajo norca ..."
Nekoč so komiki, satiriki navdih pregovorno iskali za točilnim pultom, ga danes (samo) na družbenih omrežjih? "Če bi vsi gledali samo družbena omrežja, bi si bili najbrž vsi komiki precej podobni, če ne celo isti. Ampak ker so tu še vedno gostilne in predvsem ker obstaja velik prepad med urbanim in ruralnim mišljenjem, mislim, da je tem in motivov ogromno. Za šankom imaš še vedno zelo bogat vir informacij. In humorja," še sklene Brajnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje