"Tako navdušena sva. To je bila za naju zelo ustvarjalna izkušnja, ki je še bolj utrdila najin odnos z Madonno. Je prava profesionalka, ki si pri vsem prizadeva za popolnost, in tudi to ni bila izjema," je za WWD povedal Stefano Gabbana. To bo prvo sodelovanje znamke D & G s "tretjo osebo".
V trgovinah že maja
Madonna, ki je tudi obraz trenutne kampanje italijanskega modnega dvojca, bo seveda zvezda oglasov za linijo očal, ki bo vključevala šest prestižnih modelov.
Fotografije, ki jih je posnel Steven Klein, avtor fotografij iz oglaševalske kampanje za D & G, bodo na ogled maja, ko očala prihajajo v trgovine. Zapeljive podobe bodo posnete v slogu "filmov noir", Madonna pa bo nosila živordečo šminko in, seveda, sončna očala.
Madonna je pred kratkim oznanila tudi, da bo oblikovala linijo otroških oblačil pod lastno znamko MG Icon.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje