Vse bolj priljubljena 26-letna popzvezdnica, ki je zaslovela s skladbo Video Games, se je znova postavila pred fotografski objektiv Ineza van Lamsweerda in Vinoodha Matadina, priznanega fotografskega dvojca, in se za švedskega velikana cenovno dostopne mode prelevila v manekenko.
Nove podobe za modno znamko si lahko pogledate spodaj, 19. septembra pa bo na uradni spletni strani H&M-ja na ogled tudi minifilm za jesensko/zimsko kolekcijo H&M-ja, v kateri bo Lana poleg poziranja zadolžena tudi za glasbeno podlago - pevka s pravim imenom Elizabeth Grant je že posnela svojo različico klasične "noir" uspešnice Blue Velvet.
"Za svojo jesensko kolekcijo smo iskali stilsko ikono in pevko, zato je bila Lana Del Rey popolna izbira," je za revijo Grazio povedala tiskovna predstavnica H&M-ja Chloe Bowers, ki je dodala: "Tema kampanje je moderna in ženstvena ženska z milo držo. Obline in pas so pomembni v jesenski silhueti s poudarkom na pleteninah in tvidu. Barve vključujejo pudraste tone in modne dodatke v vinsko rdeči."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje