Almira Sadar je tokrat ustvarila kolaž različnih oblačilnih kosov v bombažnih tkaninah, pleteninah in ročno kvačkanih oblačilih. Izhodišče njene kolekcije je preprosta črtasta srajca, ki se spreminja v srajčno obleko, različne debeline črt pa se sestavljajo v nove vzorce.
Z novimi vzorci, ki temeljijo na sencah kot fotografskih motivih Eve Petrič, sta se tokrat poigrala Urša in Tomaž Draž, ki sta sence primerjala s čustvi. Zavila sta jih v svoje pletenine, ki so bile tokrat videti precej drugače kot siceršnje Draževe stvaritve. A so kljub ugibanjem številnih, da sta se tokrat odmaknila od pletenja, vseeno - pletene. Res pa dajejo pa vtis, da gre za potiske.
Tanja Zorn je svojo kolekcijo naslovila Frozen, a ne v smislu zime, temveč bolj v smislu "zamrznjenih tem in zgodb" in nalomljenih oblik ledu - če hočete bolj poletno asociacijo, sladoleda.
Farandulin navdih za kolekcijo Every Soul is a Circus, v kateri prevladujejo svilene tkanine in drugi lahkotni materiali, je bila ikonična ameriška plesalka Martha Graham. Oblačila v barvni paleti bele, črne, ledeno sive, breskvino oranžne in bronz naj bi po opisu Tinke Domjan in Mateje Krofl, ki stojita v ozadju te znamke, "snovali nevidna razpoloženja in razkrivali notranjo pokrajino ženske psihe".
Arhitektka in oblikovalka Simona Muc, znana po unikatno oblikovanih ročno pletenih izdelkih pod znamko Niti Niti, je imela tokrat v mislih "očeta poparta" Andyja Warhola, svoj navdih je izrazila skozi živahno paleto barv. "'Andy wore holes' je povabilo na sodoben 'coloring party', kjer boste spet srečali Marilyn, cvetlice, kravje tapete in mačka Sama, tokrat v nekoliko drugačni podobi," je zapisala v opisu kolekcije, ki jo je na reviji ustrezno dopolnjevala "retroglasbena" podlaga.
Katjo Magister, ki je bila lani še ena od "mladih talentov" na skupni reviji, tokrat pa se je predstavila že med uveljavljenimi imeni, je pri oblikovanju "rahlo romantične in adrenalinske" kolekcije navdahnilo potovanje (pravzaprav hrepenenje po njem); skozi oblačila izraža ljubezen do kulture deskanja, 50. let prejšnjega stoletja, poletja, morja, sonca ... Tako kot pri Niti Niti smo tud pri njej videli nekaj oblačil za moške, čiste linije je poudarila z vzorci modro-rdečega kara in valovi globokega oceana.
Kot zadnja v večeru je manekenke na pisto poslala še oblikovalka Alenka Globočnik, ki je je svojo modno znamko Akultura tokrat obarvala po maroško. Svojo kolekcijo opisuje kot čutno, polno kontrastov, vanjo je zaobjela vplive Maroka; od dotika svobode, barvitosti, tradicije in modernosti hkrati. Navdih je, kot ste morda pravilno ugibali, prišel na potovanju v to eksotično deželo, ki je oblikovalko fascinirala.
Če sklepamo po odzivih na druženju po dogodku v preddverju Kina Šiška in na Twitterju, kjer se zadnje dni veliko dogaja pod oznako #fwlj (krajše za Fashion Week Ljubljana), tokrat večjih presežkov nismo videli: še največ navdušenja je požel odmik od ustaljenih tirnic pri Pleteninah Draž, pa preverjene, a vseeno dovolj sveže zamisli Almire Sadar. Modna urednica revije Elle Petra Windschnurer je poleg omenjenih v pozitivnem smislu izpostavila še kolekcijo Akultura in tisto s podpisom Katje Magister.
Seveda ni manjkalo znanih obrazov, saj so dogodki, kot je teden mode, odlična priložnost za krepitev "človeških blagovnih znamk" na estradi. Več o tem, kaj so imeli nekateri povabljenci povedati po reviji, ki je prebila led tretjega Philips Fashion Weeka, pa malo pozneje ...
Utrinke z revije si lahko ogledate spodaj. S klikom na fotografijo pa si jo lahko ogledate v večji resoluciji. Fotografije manekenk v kreacijah oblikovalk pa si sledijo Almira Sadar (3-28), Pletenine Draž (29-57), Tanja Zorn (58-80), Farandula (81-104), Niti Niti (105-127), Katja Magister (128-140) in Akultura (141-154).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje