Z nenavadno "rešitvijo" želi svetovno uveljavljena modna znamka preprečiti, da bi blagovnice in trgovski centri znamenita oblačila prodajali po nizkih cenah.
Lani so bili zato prisiljeni uničiti proizvode v skupni vrednosti 32 milijonov evrov. Vrednost uničenih izdelkov je za 6 odstotkov višja od vrednosti tistih, ki jih je podjetje uspelo prodati, poroča BBC.
Največji delež neprodanih izdelkov predstavljajo parfumi, modna znamka pa je zagotovila, da se bodo množičnemu uničevanju presežkov v prihodnje poskusili izogniti – zapreti nameravajo svoje prodajalne, ki niso dovolj obiskane.
Vodstvo znamke je zagotovilo tudi, da ob uničevanju izdelkov nisi pozabili na okolje – v zrak namreč niso izpustili nevarnih plinov, ki nastajajo pri gorenju, prav tako pa so energijo, ki je pri sežiganju nastala, ustrezno uskladiščili.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje