Švedsko modno podjetje, ki ponuja oblačila in dodatke, dostopne širši množici, je ponosno napovedalo, da bo letošnje oblikovalsko sodelovanje potekalo z eno najbolj legendarnih modnih blagovnih znamk na svetu, Versace.
Zaščitni znak: Donatella Versace
Ekskluzivna kolekcija, ki jo je oblikovala kreativna direktorica Donatella Versace, se bo ozrla nazaj na živahno dediščino svoje blagovne znamke, polne usnja, potiskov, barv in razigranosti v najboljših materialih in po nižjih, tako imenovanih "cenah H & M".
V kolekcijo bodo vključeni ponudba za ženske, moške in izbrani kosi za dom. Na voljo bo od 17. novembra naprej v približno 300 prodajalnah po vsem svetu. Poleg tega je Donatella Versace za H & M oblikovala tudi predspomladansko kolekcijo, ki bo od 19. januarja naprej dostopna v državah, v katerih je mogoča spletna prodaja H & M.
"Navdušena sem nad sodelovanjem s H & M-om in nad tem, da imamo možnost doseči njihove številne kupce. Kolekcija bo imela značilne lastnosti Versaceja in bo popolna za ljubitelje H & M-a in Versaceja vsepovsod,“ je dejala Donatella.
Iz H & M-a pa so sporočili, da je Versace ena najpomembnejših blagovnih znamk v zadnjem času, njihova kolekcija za H & M pa bo glamurozna in vpadljiva. "Donatella nam bo predstavila klasične dizajne iz svojih arhivov. To je slavnostno sodelovanje in ravno pravšnje za praznično sezono," je dejala Margareta van den Bosch, kreativna svetovalka pri H&M-u.
Po bratovih stopinjah
Modno znamko Versace je leta 1978 ustanovil Gianni Versace, njegove izzivalne obleke in drzna ikonografija pa so z oblikovanjem izzivalnih modelov iz klasičnih motivov, ki so bili vsi krojeni z dovršenim oblikovalskim očesom, korenito spremenile modo. Od leta 1997 njegovo delo nadaljuje sestra Donatella. Blagovno znamko je razvila v vodilno svetovno modno hišo, ki danes pomeni razkošje. Plavolasa Donatella, ki je po vsem svetu znana po svoji značilni garderobi, je poosebljenje tistega, kar predstavlja hiša Versace.
Bi spali na Versacevi blazini?
Za H & M se je Donatella Versace ozrla nazaj po arhivih, da bi ponovno interpretirala nekatere klasične dizajne Versaceja. V kolekciji ženskih oblačil bodo prevladovale obleke, ki se dobro ujemajo z duhom te sezone, pojavljali se bodo usnje z zakovicami, svila in živobarvni potiski ter modni dodatki, kot so čevlji z visoko peto, in bižuterija.
Moška kolekcija se bo osredotočila na izrazito krojenje, v njej pa bo tudi enkraten smoking ter pasovi in nakit za moške. Prvič bo pri oblikovalskem sodelovanju s H & M-om kolekcija vsebovala tudi nekaj izdelkov za dom, vključno z blazinami in posteljnim pregrinjalom.
Sodelovanje so napovedali na nedavni modni reviji v Milanu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje