Signali s turističnih trgov nam sporočajo, da smo v primerjavi s konkurenco, kot sta na primer Grčija in Španija, predragi, je vsem, ki nekaj veljajo v hrvaškem turističnem sektorju, dejal premier Andrej Plenković.
Dovolj pove že podatek, ki ga je navedel hrvaški turistični minister Tonči Glavina, da je bila rast cen v hrvaškem turizmu v zadnjih dveh letih skoraj 50-odstotna.
Oziroma kot je to opisal finančni minister Marko Primorac, so se turistični delavci s cenami v zadnjih letih precej zaigrali. In sicer toliko, da so lani tuji turisti porabili za 10 odstotkov manj denarja v zunajpenzionski ponudbi, ker jim je bilo očitno predrago.
Počitnice pa so postale predrage tudi za domačine, le 10 odstotkov Hrvatov, ki nimajo lastnih počitniških hiš ali apartmajev, odhaja na morje.
Jelena Tabak, predstavnica gostincev, meni, da morajo restavracije predvsem dvigniti svojo kakovost, ker gostje zdaj Hrvaško že opisujejo kot nekakovostno gostinsko destinacijo.
Hoteli in kampi z najvišjo kategorizacijo, ki so bili tudi v glavni sezoni polni, težav sicer nimajo, je pa skoraj milijon postelj v apartmajih že lani ostalo praznih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje