Foto: Instagram/Sašo Avsenik
Foto: Instagram/Sašo Avsenik

Pobudo za sodelovanje je dal ansambel, ki je v preteklih letih že sodeloval s posameznimi turističnimi kraji. Tokrat pa se je za sodelovanje odločila celotna Skupnost Julijske Alpe, ki ustvari skoraj 30 odstotkov slovenskega turizma.

Partnerstvo temelji na povezovanju kulture in turizma. Ansambel Saša Avsenika bo s svojimi nastopi doma in v tujini promoviral lepote regije ter bogato slovensko glasbeno dediščino in tem prispeval k širši prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, kjer se prepletajo naravne lepote, kultura in gostoljubnost, piše STA.

"Avsenikova glasba že 71 let povezuje ljudi in prenaša slovensko kulturo prek meja. Ponosni smo, da lahko nadaljujemo to tradicijo in s svojo glasbo predstavljamo lepote naše domovine. Verjamemo, da je glasba najboljši ambasador Slovenije po svetu, saj govori univerzalni jezik, ki ga razumejo vsi," je povedal vodja ansambla in vnuk legendarnega Slavka Avsenika, Sašo Avsenik.

Zakupili tudi oglasni prostor

Pojasnil je, da Avsenikova glasba opeva velik del Gorenjske, in veseli ga, da ne združuje samo ljubiteljev Avsenikove glasbe, ampak tudi občine in turistično ponudbo krajev. "S sodelovanjem želimo še bolj približati naše kraje svetovnemu občinstvu. Na naših nastopih bomo skozi melodije in pripovedi delili čarobnost Julijskih Alp ter vabili ljudi, da obiščejo naše kraje," je napovedal.

Julijske Alpe bodo med drugim promovirali tudi s poslikavo kombija, s katerim ansambel prevozi milijone kilometrov, predvsem po Avstriji in Nemčiji, od koder v Slovenijo prihaja veliko gostov. Kot je povedal direktor Turizma Bled Blaž Veber, so zakupili oglasni prostor, s katerim želijo pokazati Julijske Alpe Evropi.

Poudaril je, da turizem nista samo narava in turistična ponudba, temveč tudi kultura. "Najboljši promotorji pa so ljudje, ki tu živijo in delajo, kot so denimo športniki, glasbeniki in inovatorji na področju kulinarike," je dejal in dodal, da so se v skupnosti odločili raje finančno podpreti takšno promocijo kot vložiti v klasično.

Želijo si sodelovanja s podjetji

Direktor Turizma Bohinj Klemen Langus pa je pojasnil, da so se z ansamblom dogovorili za večletno sodelovanje, ki vključuje tudi sodelovanje na koncertnih odrih in pripravo drugih skupnih promocijskih in oglaševalskih akcij, o katerih se bodo sproti dogovarjali. Med drugim so v načrtu videospoti na poti Juliana Trail, navaja STA.

Povedal je, da gre za prvo tovrstno medsektorsko sodelovanje turizma z drugimi gospodarskimi in družbenimi panogami. Želijo pa si sodelovanja tudi z drugimi, ki v tem prostoru ustvarjajo in poslujejo.

Tako bi si želeli sodelovanja z Elanom ali pa s SIJ-jem Acronijem. "Lepo bi bilo videti na jeklarni lepo fotografijo narodnega parka," je dejal Langus, a dodal, da je pri tovrstnih sodelovanjih treba postaviti tudi jasna pravila. "Če se v Julijskih Alpah spodbuja trajnostni razvoj, potem se mora tudi tisti, s katerim bomo sodelovali, zavezati k trajnostnim ciljem," je pojasnil.