Po uradnih podatkih je gradnja predora stala okoli 1,38 milijarde evrov, gradnjo pa so končali prej kot v štirih letih, saj so temeljni kamen za predor položili 9. januarja leta 2018, piše CNN.
Za gradnjo dvosmernega predora so porabili več kot dva milijona kubičnih metrov betona. Avtocesta pod predorom ima kar šest voznih pasov, predor pa je širok 17,45 metra. Po celotnem stropu so namestili barvne LED-luči, ki naj bi preprečile, da vozniki med vožnjo postanejo utrujeni.
Predor je del 44 kilometrov dolgega avtocestnega odseka Čangdžov–Vuši, ki so ga odprli zadnji dan leta 2021 in velja za alternativno pot med Šanghajem in Nankingom, prestolnico pokrajine Džjangsu. S predorom so želeli pokazati tudi hiter gospodarski razvoj mest, ki ležijo v delti reke Jangce.
Drugi rekorderji
Najdaljši avtocestni podzemni predor na svetu je sicer 14,3-kilometrski odsek ceste med Stavangerjem in občino Strand na Norveškem, med najdaljšimi podvodnimi avtocestnimi predori pa je tisti v Tokijskem zalivu, ki je dolg 9,6 kilometra.
Najdaljši predor pod vodo na splošno pa ostaja tisti pod Rokavskim prelivom – gre za železniško povezavo med Anglijo in Francijo. Pod morjem leži kar 37,9 kilometra tirov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje