Je ena večjih športnih prireditev v Mariboru, ki ima mednarodne razsežnosti in ki v Maribor pripelje veliko obiskovalcev. Letos zaradi uspehov Tine Maze pričakujejo največ domačih obiskovalcev, še posebej, ker hkrati z dogodkom sovpadajo še zimske počitnice, je povedala direktorica Zavoda za turizem Maribor Janja Viher: "Za Maribor in Pohorje to predstavlja velik izziv, da izkoristimo potencial, ki ga prinašajo enodnevni in drugi obiskovalci, jim predstavimo kulinariko, vina in druge možnosti za celotno družino."
Čeprav je na tekmah vselej največ domačih obiskovalcev, lisička privabi tudi tuje, a je to vselej odvisno od uspehov katere od smučark. Pred nekaj letije bilo tako zaradi Janice Kostelič veliko obiskovalcev iz Hrvaške. Za turistične delavce je zato velik izziv, da tudi s pomočjo tekme pritegnejo tujce k aktivnemu oddihu v Mariboru in na Pohorju, ne le v zimskem, ampak tudi poletnem času.
Hoteli na Pohorju in pod njim so v tem času po besedah Viherjeve skoraj stoodstotno zapolnjeni, tudi drugi hoteli v mestu so dobro zasedeni. Ob tem naj bi bilo pomembno tudi to, da bo televizijski prenos potekal v velikem delu sveta, kar predstavlja še dodatno promocijo za mesto.
V zadnjih letih je bilo treba tekmo kar nekajkrat seliti ali jo celo odpovedati, to pa je za mariborski turizem pomenilo veliko izgubo, je izpostavila Viherjeva. "Če tekme ni, je opazen upad prenočitev v hotelih, kar je vedno velik šok za turistične delavce," je dejala direktorica turističnega zavoda.
Sicer pa bi morali mariborski gostinci, prodajalci spominkov in drugi, ki bi lahko kar koli iztržili od organizacije tekme, po njenih besedah veliko bolje izkoristiti dogodek. Kot pravi, so tukaj še vedno precej na začetku, kar so pomembni izzivi za prihodnost. Že samo maskota Zlate lisice je ena od takih, ki bi se je kdo lahko lotil in omogočil, da bi ga skozi vse leto prodajali na njihovih informacijskih točkah v mestu.
"Kar je Wimbledon v tenisu, to je lisica za žensko alpsko smučanje"
Tudi za vodjo prodaje v Termah Maribor, ki po propadu Športnega centra Pohorje obvladujejo večino hotelskih zmogljivosti pod Pohorjem in na njem, Ninoslava Vidovića, je Zlata lisica eden najpomembnejših dogodkov v Mariboru in ima velik tržniški pomen: "Kar je Wimbledon v tenisu, to je lisica za žensko alpsko smučanje. Dovolj pove podatek, da je prišlo do rasti števila prenočitev in prihodkov v vsakem letu, ko je bila prireditev izpeljana v Mariboru, enako pa pričakujemo tudi letos."
Lastniki gostinskih in namestitvenih zmogljivosti na zgornjem delu Pohorja večjega povečanja prometa sicer ne bodo imeli, saj je večina dogajanja v dolini, kljub temu pa je tudi zanje velika mednarodna tekma v alpskem smučanju velikega pomena zaradi promocije destinacije. Če Zlate lisice ne bi bilo, bi gotovo prišlo do upada prihodkov za vse, saj z njo doživimo najboljšo reklamo, je povedal predstavnik omenjenih ponudnikov Maksimiljan Klančnik.
Glede na letošnje dogodke v zvezi s propadom Športnega centra Pohorje so zelo veseli, da se je vse skupaj obrnilo v pravo smer. Del ponudnikov je največji del upada prodaje ugotavljal med novoletnimi prazniki, ko so bile razmere na Pohorju še precej negotove in veliko njihovih stalnih gostov iz Hrvaške ni želelo tvegati. Trenutno so njihove zmogljivosti zaradi šolskih počitnic dobro zasedene, ne glede na to, ali bi tekma na Pohorju bila ali ne.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje