Kot so povedali ob predstavitvi na dvorcu, so del izstopajoče tradicije Slovenije in Avstrije tudi konji, jahanje in kočijaženje, pri čemer je bilo to v Sloveniji v zadnjih letih potisnjeno v ozadje. Zato vidijo celovit turistični izdelek, pomemben za obe regiji, tudi v konjih in kočijah.
Najbolj izstopajoča skupna točka hibridnih električnih kočij – v okviru projekta, vrednega 1,17 milijona evrov, je pet partnerjev razvilo tri – je vgrajen elektromotorni pogon s hranilnikom električne energije, ki pomaga konjem pri vleki in omogoča premagovanje večjih razdalj, lažjo vožnjo navkreber ter več potnikov, ne da bi se konji ob tem preveč utrudili.
Tri hibridne kočije iz projekta se razlikujejo po zunanjem videzu, obliki in številu potnikov. Vse so prilagodljive za vožnjo v različnih letnih časih in vremenskih razmerah. Rakičanska kočija pelje 12 ljudi in omogoča dostop tudi osebam na invalidskem vozičku. Kočijaž s konzolo na zaslonu spremlja in uravnava obremenitve med konji in elektromotornim pogonom ter ob večji zahtevnosti terena ali teži tovora poveča moč motorja in tako razbremeni konje.
Kočijo vlečejo frizijski konji, ob vožnjah v okolici Rakičana pa so se obiskovalci v sodelovanju s projektnim partnerjem Univerzo v Mariboru že popeljali tudi po starem mestnem jedru Maribora ter obronkih Slovenskih goric in vinski cesti, kjer so imeli možnost spoznavanja pristne lokalne kulinarike.
V sklopu projekta razvijajo več lokalnih, tudi čezmejnih tematskih kočijaških poti, ki bodo združevale naravno in kulturno dediščino, turistično ponudbo in kulinariko, njihova celostna ponudba pa bo, kot pravijo v Rakičanu, obiskovalcem ponudila nepozabno inovativno doživetje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje