Ženske iz raziskave v povprečju dve uri na mesec nakupujejo oblačila za partnerja. Foto: EPA
Ženske iz raziskave v povprečju dve uri na mesec nakupujejo oblačila za partnerja. Foto: EPA

Tako so vsaj pokazale ugotovitve raziskave britanske znamke oblačil Joe Browns, v kateri je sodelovalo več kot 2.000 anketirancev. Kar 51 odstotkov vseh oblek v moških omarah naj bi namreč kupila njihova dekleta ali žene. Po drugi strani pa ima povprečna ženska iz te raziskave v svoji omari le okrog tretjino oblek, ki jih je dobila v dar od svojega partnerja, pa še to večinoma kose, ki si jih je izbrala sama, rezultate povzema Večerjni list.

Okrog 68 moških je v omenjeni anketi priznalo, da nosijo obleke, ki so jim jih podarile partnerice, da "bi jim dale mir", kar kaže tudi na to, da so moški zavoljo sloge pripravljeni sprejemati kompromise. Manjši odstotek moških privoli v skupne nakupovalne izlete, ker pač verjamejo okusu svoje partnerice.

Ženske naj bi nakupovanju obleke za partnerja posvetile v povprečju dve uri na mesec, so pa moški bolj razsipni oziroma so pripravljeni dati več denarja za posamezen kos oblačil, pa naj gre zanje ali za partnerico.

Simon Brown, predstavnik raziskovalne ekipe, je raziskavo povzel z besedami: "Očitno je, da ženskam ni vseeno, kako so videti, pozorne pa so tudi na slog oblačenja svojega partnerja, ki jih na neki način predstavlja v družbi."