Pesem Facebook je bila že od predstavitve na sanmarinskem izboru za pesem Evrovizije v središču pozornosti. Jabolko spora pa je bil sam naslov pesmi. Prav zato, ker že v naslovu vsebuje ime podjetja, s tem krši pravila Evrovizije, kjer je prepovedano kakršno koli oglaševanje.
Odgovorni na sanmarinski javni televiziji SMRTV so bili prisiljeni, da so posegli v pesem, ki jo je "zakrivil" Ralph Ziegel. Kolebali so med dvema možnostma: da Moneta v celoti zapoje novo pesem, ali da pesem spremenijo do te mere, da ne krši pravil tekmovanja.
Predvsem zaradi kratkih rokov, se niso odločili za novo skladbo, ampak so Facebook v naslovu spremenili v The Social Network Song (Oh Oh - Uh - Oh Oh). Namesto sporne besede, ki se pojavlja v skladbi, pa so presneli nekaj vzdihov in zvokov, kot so "oh, oh" in "beep".
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje