Na spletni strani urada za industrijo in trgovino v kitajski prestolnici so vse oglaševalce obvestili, da morajo plakatna mesta "očistiti" vsebin, ki bi lahko ljudi spodbujale k hedonizmu.
Plakati, ki oglašujejo način življenja "vladarjev in plemstva" lahko namreč spodbujajo "slabe politične težnje", piše na spletni strani, kjer so upravljavcm plakatnih površin postavili tudi časovni okvir - mesto mora biti očiščeno do 15. aprila.
Veleblagovnice rastejo kot gobe po dežju, kupujejo le redki
Gre za ukrep, ki so ga že sprejeli tudi v številnih drugih kitajskih (vele)mestih. Po eni strani namreč v mestih rastejo veleblagovnice, ki ponujajo razkošno blago, ki pa si ga lahko privoščijo le redki. Med prebivalci te socialistične države to ustvarja občutek neenakosti in že povzroča socialne nemire.
Zunaj velikih mest je tovrstnega oglaševanja precej manj, a je vseeno mogoče najti plakate, ki oznanjajo iznajdbo nove in izjemno učinkovite metode hujšanja ali pa promovirajo drago, a zanesljivo kliniko, ki se ukvarja izključno s povečevanjem prsi, poroča tiskovna agencija Reuters.
Razlike tudi med mesti in podeželjem
Kitajska vlada je tudi sicer v hudih težavah, piše Reuters, saj se mora spopadati ne samo z velikanskimi razlikami med bogatimi in revnimi v velikih mestih, ampak tudi z rastočim prepadom med širnim (in pretežno nerazvitim) podeželjem in mesti. Dohodki v urbanem okolju so namreč zadnji dve desetletji rasli neprimerno hitreje od tistih na podeželju, kar ustvarja hude napetosti.
Prepovedane tudi zapletene pismenke
Poleg plakatov je po novem prepovedana tudi uporaba nekaterih bolj zapletenih tradicionalnih kitajskih pismenk, ki jih je pred leti komunistična partija prepovedala, a so vseeno ostale v uporabi predvsem v mestih, kjer večinoma živijo bogatejši (in bolj izobraženi) - na primer v Hongkongu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje