V Finmart Direktu slabo trženjsko prakso svojih zaposlenih obžalujejo. Foto: BoBo
V Finmart Direktu slabo trženjsko prakso svojih zaposlenih obžalujejo. Foto: BoBo



Pretekli teden je v javnost prišla informacija, da je družba Finmart Direkt za zavarovalnico Vzajemna tržila produkt Vzajemna Rak z navedbami, da se zdravstvene pravice iz obveznega zdravstvenega zavarovanja krčijo in da bo zato treba doplačevati za zdravljenje raka. To seveda ne drži.

V zavodu so prejšnji teden povedali, da so sporno trženje zavarovanja prijavili tržnemu inšpektoratu in agenciji za zavarovalni nadzor. Generalni direktor zavoda Samo Fakin je ob tem napovedal tudi ovadbo tožilstvu zaradi tega primera.

Iz podjetja Finmart Direkt pa so danes sporočili, da so uvedli dodatni notranji nadzor in da ugotovljene nepravilnosti obžalujejo. Po njihovih besedah so že sprejeli določene ukrepe za izboljšavo in pisno opozorili telefonista zaradi razširitve komunikacije zunaj predpisanega protokola in vodjo studia zaradi opustitve dolžnega nadzora.

"Poleg tega je podjetje sprejelo sklep, da bo v najkrajšem mogočem času nadzor v studiu začela izvajati še ena dodatna oseba, prav tako pa bodo vsi telefonisti napoteni na dodatno izobraževanje glede protokolov in nagovorov," so pojasnili v podjetju. Preučujejo tudi možnost, da bi določene dele protokola spremenili, da ne bi bilo napačnih interpretacij. Zapisali so še, da bodo s prihodnjim ponedeljkom začeli nov način izvajanja nadzora nad trženjem po telefonu.